fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשש לקרע בברך לרכז מכבי קרית מוצקין ליאור שגב

שום דבר לא הולך העונה למכבי קרית מוצקין בקלות, גם כשהיא מדהימה את כל הליגה בניצחון חוץ על הפועל חיפה 91:81, היא לא יכולה לשמוח, שכן הרכז של הקבוצה ליאור שגב נפצע לפני סוף הרבע השלישי.

שבוע ימים אחרי משחק ביתי נוראי נגד אליצור יבנה, שבו הובסה הקבוצה בהפרש של 32 נקודות, יצאה מוצקין ביום שלישי לרוממה כדי לפגוש בסוג של דרבי את קבוצת הצמרת הפועל חיפה. השבוע שקדם למשחק ממש לא היה נעים. ההשפלה הגדולה גרמה לסערת רוחות, והנהלת הקבוצה קיבלה החלטה לבצע שינוי כלשהו, לא אמרו מה, אבל דיברו על שינוי ומבטיחים עדיין שיהיה שינוי, למרות הניצחון. מאמן מוצקין יוסי שוורץ החליט לשים הכל בצד והכין את חניכיו למשחק מול הפועל חיפה בצורה מצוינת.

mozkinsal 01
מחכה לבדיקת M.R.I.. ליאור שגב (צילום: יניב לני)

בסוף הרבע כשהובילה 65:56, איבדה מוצקין את הלב שלה, ליאור שגב שנפגע בברך וירד לחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים. כזכור שגב נפצע לפני כשלוש שנים במשחק של עירוני קרית אתא וקרע את הרצועה הצולבת. כעת ההבחנה הראשונה היא קרע ברצועה הצידית, שתשבית אותו לחודשיים, לפחות. בקרוב הוא יעבור בדיקת M.R.I ובקבוצה מתפללים שהנזק לא יהיה גדול יותר, אך חוששים מאוד שהוא גמר את העונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות