fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשבון ונפש

באר שבע קיבלה תזכורת כואבת ממכבי חיפה, שאליפות צריך לקחת לפעמים בכוח ולא בטקטיקה
יוסי בניון ומכבי חיפה באקסטזה צילום: אדריאן הרבשטיין
בימים אחרים. מכבי חיפה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

באר שבע קיבלה תזכורת כואבת ממכבי חיפה, שאליפות צריך לקחת לפעמים בכוח ולא בטקטיקה. הגול שקיבלו בחיפה, בתוספת הזמן, יעשה להם ממש טוב לקראת המשחק המכריע בבית מול סכנין. אם באר שבע לא תנצח את סכנין, כנראה שהאליפות לא מגיעה לה. אני חושב שזה לא יקרה. משחק חזק מול סכנין, שכבר מכינה כפכפים ובגדי ים, יכול להסתיים באליפות.

יוסי בניון ומכבי חיפה באקסטזה צילום: אדריאן הרבשטיין
קילקלה את התוכניות. מכבי חיפה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

כל הארץ רוצה שבאר שבע תיקח אליפות, רק השנאה למכבי תל אביב, הברוטאלית משהו, יכולה לאחד כל כך הרבה חובבי כדורגל מול קבוצה שהייתה יכולה להיות הקבוצה של המדינה, אלמלא לקתה ביוהרה חסרת פרופורציה. דבריו של ערן זהבי, שסכנין זה רמאללה, בתוספת הפרובוקציות של טל בן חיים, הפכו את כל אוהדי הכדורגל לתומכי לחימה של באר שבע, וזה, לדעתי, בסופו של דבר, יקבע את גורל האליפות הזו. ברק בכר צריך אליפות, אלונה ברקת צריכה אליפות וכל אוהדי הכדורגל צריכים לחוש שהמשחק הזה הוא כל כך יפה ומפתיע, ואפילו הכסף הכי גדול לא יכול להוות תחליף לנשמת האוהדים, ולא יכול להשיג את כל היעדים. חששנו שמיטש גולדהר, עם כספו, יהפוך את האליפות לסתמית, וקיבלנו עונה מדהימה, שהלוואי שתסתיים עם אלופה חדשה. זה טוב לבאר שבע, זה טוב לכדורגל, וזה אפילו טוב למכבי תל אביב, שתרד קצת מהאולימפוס ותעשה חשבון נפש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות