fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חצר הגן מכוסה חול והילדים סובלים מגירודים ופריחות

ילדי הגן סובלים מפריחות וגירודים. צילום: פרטי
ילדי הגן סובלים מפריחות וגירודים. צילום: פרטי

הורים לילדים בגן הדרים בקרית אתא מתלוננים כי ילדיהם סובלים מגירודים ופריחות זה כמה חודשים כתוצאה מהעובדה שחצר הגן מכוסה בחול שמהווה מצע לזיהומים שונים.

גן הדרים הוא גן ילדים ותיק מאוד וכיום שוהים בו כ-36 ילדים בני 5-6. לדברי הורים, מאז תחילת שנת הלימודים בגן, מתברר כי הילדים חוזרים הביתה כשהם סובלים מפריחות וגירודים בעור. לדברי ההורים, הבעיה נובעת מהעובדה שחצר הגן מכוסה בחול שמהווה מצע נוח לבעלי חיים להטיל בו צואה שמביאה עימה חיידקים שפוגעים בילדים.

גן הדרים. צילום: פרטי
גן הדרים. צילום: פרטי

באחת מהפניות של ההורים, שנשלחה למשרד החינוך נכתב "בחצר הילדים כל החצר מכוסה בחול מזוהם שבעלי חיים עושים שם את צרכיהם. אין אפשרות לכסות את החול מאחר והוא מכסה את כל שטח החצר. מספר לא מבוטל של ילדים מקבלים פריחות אדומות ומגרדות שמכסות את הגוף". "מספטמבר כשהילד נכנס לגן הוא חוזר עם אלרגיות" מספרת אחת האימהות "הילד שלי וילדים אחרים הם ילדים בריאים וכולם עם אותן תופעות של פריחות".

מעיריית קרית אתא נמסר:" צוות הגן ומחלקת החינוך עומדים לרשות ההורים בכל בעיה וניתן לפנות אליהם בכל עת. במקרה זה – לא נתקבלו כל תלונות מצד הורי הילדים ועל כן ככל הנראה מדובר ברגישות נקודתית של אחד הילדים בגן. בגן הדרים קיימת חצר משחק עם משטח גומי וסככת הצללה, כאשר שטח החול המדובר הינו שטח צדדי קטן. החול נבדק וכפי שהוסבר להורים, הגן צפוי לעבור שדרוג במסגרת תכנית שיפוץ מוסדות החינוך בעיר המתקיימת בחופשת הקיץ כאשר הילדים אינם בגן וניתן לבצע זאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות