fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חניון תת קרקעי ומרכז מסחרי יוקמו בנהריה

שדרות הגעתון בנהריה (צילום: מערכת צפון 1)
שדרות הגעתון בנהריה (צילום: מערכת צפון 1)

רותם כבסה

מועצת העיר נהריה אישרה השבוע בישיבת המועצה 10 מיליון שקלים הלוואה מהבנק לצורך פרויקט חניון תת קרקעי של 220 מקומות חנייה עם מועדון גמלאים  ומבני מסחר שהעירייה מתכננת להקים ברחוב וולפסון מאחורי מעדניית זוגלובק.

חברי המועצה לא קיבלו כל פרטים נוספים על הפרויקט וההלוואה הגדולה המצטרפת לעומס המלוות הקיים עד כה – פיתוח השכונות החדשות של נהריה: 218 אלף שקלים, פיתוח בית העלמין החדש: 906 אלף שקלים, שיפור תנאי שהייה בכיתות בבי הספר רמב"ם, כצנלסון, אוסישקין ורמז: 850 אלף שקלים.

בישיבה שקדמה לישיבה זו דנו בדוח הביקורת משנת 2013 שכתב מבקר עיריית נהריה יורם לוי ואושר במועצת העיר שנה וחצי לאחר תוקף הדיון בו.

עיקרי דוח הביקורת לשנת 2013 דנו בסקר נכסים ובביצוע מחדש של מדידת כל השטחים המחויבים בארנונה. מדידה שלא עשתה העירייה יותר מ-10 שנים.

נושא שני שעלה סדר היום הוא הקמת תאגיד מים וביוב בעיר. בביקורת נכתב כי העירייה עוברת ביודעין על החוק על אף שהוחלט בשנת 2012 בישיבת מועצה כן להקים תאגיד זה.

מעיריית נהריה נמסר: "העירייה ממשיכה במאמציה למציאת פתרונות יצירתיים לפתרון בעיות החנייה במרכז העיר. על כן ולמען רווחת הציבור החליטה העירייה להקים, בשטח השייך לה, מבנה מסחרתי ובו כ-220 מקומות חנייה בשלוש קומות בתשלום".  (רותם כבסה)

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות