fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חלם להיות טייס: סגן א' מעמק חפר טייס קרב

טייס קרב מעמק חפר. סגן א צילום דוצ
טייס קרב מעמק חפר. סגן א צילום דוצ

בין מסיימי קורס טייס שהסתיים  היום  (חמישי) נמצא תושב עמק חפר: סגן א', שסיים את הקורס במגמת קרב. א', בן  22, גר במועצה אזורית עמק חפר. במשפחה הם ארבעה אחים: לסגן א' אח תאום שכיום משרת בתור קצין ביחידת מגלן. אמו היא עורכת דין ואביו בעל נגרייה. אחיו הגדולים היו קצינים בלוט"ר ובשייטת.

בקורס טיס בחר ללמוד תואר בפוליטיקה וממשל. הוא עוסק בגלישה, שיט תחרותי, טריאתלון וריצה. בנוסף, לפני השירות  השתתף במכינה קדם צבאית. גם לפני הגיוס רצה להיות בצוות אוויר, וכשהיה קטן חלם להיות טייס. "מבחינה חברתית אני חושב שבקורס לומדים להכיר חברים חדשים, אפילו שהקורס מאוד מאתגר חברתית, כל הזמן מכירים אנשים חדשים".

טייס קרב מעמק חפר. סגן א צילום דוצ
טייס קרב מעמק חפר. סגן א' צילום דו"צ

למפגש בסוף הקורס עם מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין,  הגיעו מחנכים אשר השפיעו על מסיימי הקורס הזמין סגן א. הזמין את המחנכת שלו מהתיכון. "בחרתי בה כיוון שהיא השפיעה עלי לאורך כל תקופת התיכון והאמינה בי מאד. אני רוצה להראות לכולם את הכוח שבחינוך, זה חשוב". על שנת ההשכלה, בה עשה את התואר שלו, הוא אומר:  "השנה הזאת מפתחת ומחשלת אבל היא שנה מאוד קשה, הייתי צריך לעבור אבחון ולהשלים בגרות באנגלית כי הבגרות שלי לא הספיקה לתואר האקדמי. אמנם היו לי רגעים קשים בקורס הטיס במיוחד מבחינה לימודית, אבל אף פעם לא חשבתי או רציתי לפרוש כי אני יודע שזה החלום שלי". אל מסדר הכנפיים הוא הזמין את המשפחה, הרבה חברים מהמכינה, חברים מהבית, החברה שלו, חברים של ההורים, אמא של חבר שעזרה לו במהלך שנת ההשכלה, המדריך של המכינה הקדם הצבאית שבה היה לפני הגיוס וגם את המנהל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות