fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ח"כ טרכטנברג: "אין מצב שבית החולים נקרא לדגל למשימה לאומית ייצא נפסד"

המרכז הרפואי לגליל (צילום רוני אלברט)
המרכז הרפואי לגליל (צילום רוני אלברט)
נמשכים הדיונים בנושא גירעון הענק שנפער במרכז הרפואי לגליל בנהריה ונאמד על 300 מיליון שקלים. לטענת  הנהלת המרכז הרפואי הגירעון נובע מהטיפול המתמשך בפצועים הסורים שהובאו על ידי הצבא במשך יותר מארבע שנים, עליהם המדינה לא העבירה את התקציב לטיפול כמובטח.
בדיון שהתקיים היום (רביעי) בוועדת הכספים הורה יו"ר הועדה ח"כ משה גפני להגיש תוך 14 ימים לוועדה תעריף אחיד ומוסכם על משרד משרד ראש הממשלה. הסכום יועבר במיידי לבית החולים.  גפני אמר כי המרכז הרפואי לגליל פעל ללא דופי עד הגעת הפצועים הסורים בהמשך להחלטה לאומית, וטיפל ב-1500 פצועים.

ח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג הוסיף: "אני שומע את הדיון והקולות כאן ולא מאמין. העניין של תקצוב הפצועים מסוריה לא יכול להיכנס למסגרות התקצוב הרגילות –  לא לתקצוב של הישראלים ולא של התיירות הרפואית, זה לא שייך לשם. צריכה להיות שיטה אחרת, לפי עלויות ולא לפי תעריפים. לעשייה של בית החולים בכל הנוגע לפצועים הסורים יש השלכות רוחב, וצריך להיות גורם שלישי ללא משוא פנים שבוחן את העלויות ומדווח לשני הצדדים, זו השיטה היחידה שתעבוד. אין מצב שבי"ח שנקרא לדגל למשימה לאומית ייצא נפסד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות