fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיילת מבית שאן- מצטיינת הנשיא

ליאור גדליה הגיעה ללשכת ראש העיר בית שאן, רפאל בן שטרית, שם קיבלה את הכבוד הראוי לה. ראש העיר רפאל בן שטרית: ״ליאור מסמלת את בית שאן היפה. והיא מביאה כבוד וגאווה למשפחתה ולעיר בית שאן״.
ליאור אצל ראש העיר (צילום עצמי)
ליאור אצל ראש העיר (צילום עצמי)

סמלת ליאור גדליה, בת 19, תושבת בית שאן נבחרה לחיילת ״מצטיינת הנשיא״ ותקבל תעודת הוקרה בטקס החגיגי והמסורתי בבית הנשיא בירושלים

ליאור היא אחת מתוך 120 חיילות וחיילים שנבחרו בקפדנות לקבלת אות הצטיינות, לרגל יום העצמאות ה 68 למדינת ישראל.

ליאור התגייסה לתפקיד תצפיתנית, ושובצה בגדוד 869 בגבול לבנון כבקרית איסוף יבשתית. היא מספרת שהתפקיד קשה ודורש, ואין הרבה זמן מנוחה, אבל עם הזמן למדה לאהוב את התפקיד והבינה שהיא עושה משהו משמעותי.

ליאור אצל ראש העיר (צילום עצמי)
ליאור אצל ראש העיר (צילום עצמי)

דמות שהשפיעה מאוד על ליאור בשירותה היא הסמלת שלה, שליוותה אותה מהגיעה לתפקיד ולבסוף גם הפכה לחברה מאוד טובה שלה. ליאור מגיעה ממשפחה צבאית- שלושת אחיה הגדולים שירתו בתפקידי לחימה במג"ב, גולני ושריון. אחיה הגדול אף שירת במוצב בו היא משרתת כיום. הוא ביקר אותה שם והיא מספרת שריגש אותה לדעת שגם הוא היה שם, בדיוק באותו מקום.

משפחתה מאוד גאה בך על קבלת ההצטיינות, וגם היא מספרת שזו גאווה ענקית שעמה מגיעה גם אחריות גדולה- כעת עליה להוכיח שזה מגיע לה.

ליאור גדליה הגיעה ללשכת ראש העיר בית שאן, רפאל בן שטרית, שם קיבלה את הכבוד הראוי לה. בן שטרית: ״ליאור מסמלת את בית שאן היפה. והיא מביאה כבוד וגאווה למשפחתה  ולעיר בית שאן״.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות