fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חופש גדול או עונש גדול?

צילום עצמי

הורים למאות אלפי התלמידים שיצאו השבוע לחופש הגדול, לא ממש יודעים איך יעסיקו את הזאטוטים במשך חודשיים שלמים, בעיקר לנוכח העובדה, שבמקומות העבודה עדיין אין חופש גדול. רבים מהם ינצלו את ימי החופשה שלהם עד תום, ינצלו את שירותי הבייביסיטר של הסבים והסבתות ובעיקר יהפכו לצוות הווי ובידור כדי לא לשמוע את צמד המילים שיכול להוציא הורה מדעתו: "משעמם לי". מה חושבים ההורים על החופש הגדול, מי מסתכל עליו כחופש ומי כעונש. יצאנו לחפש תשובות.

מיכאלה כהן ל SAY TALENT השתתפה בהפקת ביוטי והראתה לכולם איך צריך להיראות על חוף הים. מעצבת בגדי ים: מורן דהן איפור: לורין שוקרני עיצוב שיער: יערית ארז תכשיטים: מעיין בן רחמים

צילום : ליאור לייבוביץ
צילום : ליאור לייבוביץ

קרן בשן: "החופש הגדול הוא עונש גדול אדיר מימדים".

צילום: עצמי
צילום: עצמי

איילה לוי קלוסקי: "ברור שחופש גדול. הייתי מאושרת כשהילדים היו יוצאים לחופש, כי ההנאה שלהם ,היא ההנאה שלי ויכולנו לעשות דברים ביחד בלי מחויבויות לבית הספר, לטייל, ללכת לקולנוע, או סתם להיות בבית".

צילום: אריק מור
צילום: אריק מור

בועז גולן: "חופש גדול ונפלא. זמן איכות (כשאפשר) עם הילדים. זמן שלהם לבלות, לעבוד, לנקות את הראש".

צילום: עצמי
צילום: עצמי

ורד אלול: "ברור שחופש גדול. תענוג אמיתי. זמן איכות עם הילדים שגדלים לנו מהר מדי. משתדלים לנצל כל רגע בחברתם. הבכור אורון כבר  בן 17 והתאומים שלנו עילאי וליאל בני 14. עם כל הנסיעות ברחבי העולם אנחנו הכי הכי מחכים לחופש הגדול כדי לנסוע לחופשה המשפחתית, להתנתק מהכל ולחוות איתם. היעד השנה קפריסין עם החופים הנדירים, הטברנות, והאוכל הטוב. חייבת לציין שמשה דואג בנסיעות שלו במהלך השנה  כל פעם לצרף את אחד מהילדים כל אחד בתורו לזמן איכות עם אבא. עבורנו המשפחה והילדים זה הדבר האמיתי. וכמה שיותר במחיצתם יותר טוב".

צילום: עצמי
צילום: עצמי

אלי קפלוטו: "החופש הגדול הוא כיף מאוד גדול לילדים, אבל בתוך הכיף הגדול הזה יש הרבה כאבי ראש, לנו ההורים. למרות זאת, אנחנו מאוד אוהבים ונהנים מהקיץ ובמיוחד מהחופש השנתי שלנו, שתמיד יוצא בחופש הגדול".

צילום עצמי
צילום עצמי

ארז הרוש: "תקופת החופש הגדול בשבילנו היא חגיגה גדולה, זמן איכות עם הילדים וחופשה משפחתית גדולה באוגוסט. הדבר החשוב בעולם זה להכיר את הילדים שלך והחופש הגדול מאפשר זאת".

צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן

רחלי בן גלים: "חופש גדול זה ענק, חופשה. לא צריך לקום מוקדם, יקיצה טבעית, אין לחץ, מטיילים, נוסעים וחברים באים".

צילום: משה מעוז
צילום: משה מעוז

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות