fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזר לתמונה: חיים אביטן יתמודד בבחירות לראשות העיר

ראש העירייה לשעבר אמור להצהיר רשמית על חזרה לחיים הפוליטיים בהרמת כוסית לשנה החדשה שתיערך בשבוע הבא
חיים אביטן
קדנציה נוספת. חיים אביטן (צילום: מטה הבחירות של אביטן)

ביום שלישי הבא, בשעה 19:00 בערב, אמורה חדרה להיכנס לתקופה חדשה. הסיבה: חיים אביטן, ראש העירייה לשעבר, שהפסיד בבחירות האחרונות לצביקה גנדלמן ולאחרונה נסגר תיק החקירה בעניינו, אמור להצהיר בטקס הרמת כוסית לראש השנה כי הוא החליט להתמודד בבחירות הקרובות בעוד שנתיים לראשות העיר.

השאלה מה יעשה אביטן מטרידה בחודשים האחרונים גם את תומכיו וגם את מתנגדיו, וזאת לאור כל הפרסומים בתקשורת הארצית בנוגע לתפקידים כאלה ואחרים שמוצעים לו בשוק הפרטי והציבורי.

אלא שמי שמכיר את אביטן מקרוב ידע כל הזמן, מהרגע שבו נסגר תיק החקירה נגדו (מחוסר ראיות), כי הוא לא יוותר על ההזדמנות "לנקום" בגנדלמן על מסע הבחירות שניהל נגדו, ולחזור לכס ראשות העיר.

השבוע אמר אביטן: "מנהיגות מקבלים מהשטח. מי שצריך לרצות את ראש העיר הוא הציבור. תבדוק עם הציבור בחדרה את מי הוא רוצה. הרי אני כבר הייתי שם. אני יודע מה אני שווה. וגם הציבור יודע. וזה מבלי לדבר על כך שהייתי קורבן, עשו לי עוול גדול והדיחו אותי מהתפקיד על לא עוול בכפי".

אז אפשר להבין מהדברים שלך שאתה מתמודד.

"אני הולך בכל הכוח. הציבור רוצה את זה יותר ממני. חדרה זקוקה לזה. הרי חדרה חוזרת כעת 20 שנה אחורה. בכל נושא. בתרבות, בחינוך, בניקיון. יש אנדרלמוסיה בעירייה, ומי משלם על כל הטעויות? התושבים. עשו טעות עם מכרז האשפה, טעות שתעלה לעיר מיליונים. על חשבון מי? הציבור. בעיות עם הדוחות על חשבון מי? הציבור. ועוד כהנה וכהנה".

חיים אביטן
הציבור יחליט. אביטן (צילום: דוברת עיריית חדרה)

אביטן וחבריו לסניף הליכוד בחדרה חנכו בשבוע שעבר את הסניף, וכאמור בשלישי הקרוב תיערך הרמת הכוסית במהלכה יצהיר אביטן רשמית על הריצה לבחירות. מי שיגיע להרמת הכוסית יהיה עו"ד אוהד מרחב, שפרש לפני מספר חודשים מהקואליציה והצטרף לליכוד. הקשר בין השניים התחזק מאוד, ונראה כי מרחב יהיה יד ימינו של אביטן במאבק מול הנהלת העיר הנוכחית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות