fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בחדרה: אפליקצייה לקנייה מוזלת מעסקים מקומיים

כרטיס הטבות בסמארטפון. צילום: עיריית חדרה
כרטיס הטבות בסמארטפון. צילום: עיריית חדרה

על מנת לעודד את תושבי חדרה לקנות מעסקים מקומיים, מוציאה מינהלת עסקים חדרה אפליקציה עם כרטיס הטבות סלולארי עירוני בשם MyCityCard. באמצעותו, יכולים בעלי עסקים להציע הטבות לתושבי העיר, ובמקביל לקבל חשיפה לעסק.

מנהלת מינהלת עסקים, מירית ווקס, מסבירה כי המהלך החדש נועד לקידום עסקים קטנים בעיר, ובד בבד להוזיל את יוקר המחייה לתושבים.

MyCityCard הוא כרטיס ההטבות העירוני הסלולארי הראשון בעולם המונפק ישירות לסמארטפון ומוצג באפליקציה בלחיצת כפתור על גבי המסך. עיריית חדרה היא הרשות המוניציפלית הראשונה בארץ שאימצה את הפרויקט באופן רשמי.

ווקס: "העסקים המקומיים יעניקו הטבות ייחודיות לתושבי העיר, ואילו התושבים יתנו העדפה ויתר תשומת לב לעסקים המקומיים בחדרה".

העסקים הקטנים נרשמים חינם לאפליקציה ורושמים הטבה ייחודית, לה יהיו זכאים רק תושבי חדרה שיציגו את MyCityCard חדרה באפליקציה. התושבים, מצדם, נרשמים חינם כתושבי חדרה ומיד מקבלים ישירות לאפליקציה את כרטיס ההטבות רשום על שמם. הכרטיס ניתן להצגה בעסקים על גבי מסך האפליקציה בלחיצת כפתור.

ווקס: "בנוסף על כל היתרונות הגלומים בהשתייכות למיזם, כל עסק שעונה על הקריטריון של עסק קטן וסיים את ההרשמה הכוללת רישום הטבה ייחודית לתושבי העיר, מקבל חינם גם דף עסקי באינטרנט וגם דף עסקי באפליקציה, עם יכולות שיתוף בכל הדרכים האפשריות, כולל ברשתות חברתיות. באופן כללי מדובר על מערכת חדשנית, היוצרת רשת חברתית עסקית המקשרת בין תושבים לבין עסקים קטנים שחיים ופועלים באותה עיר, כשכל הצדדים מרוויחים".

את האפליקציה ניתן להוריד בחנות האפליקציות בסמארטפון. אפשר גם להתקשר מהנייד לטלפון 052-6250668 ולאחר הניתוק תתקבל הודעת SMS  עם קישור ישיר להורדת האפליקציה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות