fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: תלונות על מפגעי ריח ממתקן אשפה

תושבים ברחוב הלל יפה ג'1 בחדרה כבר מספר חודשים מהשמתו של מתקן אשפה גדול ועמוס, שהועבר אליהם ממקומו הקודם ליד בנין מס הכנסה הצמוד
מתקן האשפה בחדרה צילום עצמי
מתקן האשפה בחדרה צילום עצמי

כפי שעולה מביקור במקום, מדובר אמנם במתקן מגודר אבל בתוכו שלושה פחי אשפה ירוקים אופיינים , שלא יכולים להכיל את כל האשפה שבתוכם שכן לטענת התושבים הפחים מרוקנים רק אחת לשבוע. ואכן בביקור במקום המתחם נראה עמוס באשפה עד כדי שחלקה כבר יצאה מגבולו והשהיה לידו היא בלתי נסבלת.
מאיר, שמתגורר בקומה הראשונה וחלון ביתו במרחק של כשני מטר מה'אטרקציה' החדשה פנה בנושא פעמים רבות לעירייה אך העניין לא טופל, מספר: “כך אני מגלה בוקר אחד שהושם מתקן אשפה ליד האף שלי, כלומר ליד חלון ביתי. זה המתחם שהיה ליד מתקן מס הכנסה וכנראה החליטו לפנק אותנו עם הניחוחות שלו. הם מרוקנים אותו במקרה הטוב אחת לשבוע ואנחנו סובלים מהריחות ומסכנה בריאותית. הפכו את הבנין שלנו למזבלה עירונית". תושב אחר שהיה במקום בעת ביקורנו אישר את דבריו של מאיר.
בנוסף התושבים מלינים על הזנחתו של גן המשחקים הצמוד לביתם, סיור קצר בו מראה מתקן משחקים שבור, דשא קירח כמעט לחלוטין, שיירי אשפה ותחושת עיזבון כללית.

מתקן האשפה בחדרה צילום עצמי
מתקן האשפה בחדרה צילום נטע פלג

מהעיריה נמסר בתגובה כי :”בעקבות הפנייה יצא צוות מקצועי לבדיקת המקום. מדובר בנישה מגודרת באיסכורית, ובביקור במקום לא הובחן מפגע תברואתי כלשהו או ריחות.יודגש כי ימי הפינוי הם 3 פעמים בשבוע ולא כנטען בפנייה. לגבי הגן הציבורי, המקום מתוכן לעבור שיקום גינון. בגלל הצל שהעצים מטילים, אין הדשא צומח, ולכן יבוצע גינון תוך התאמות נדרשות”.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות