fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נערים קיבלו דוח של 730 שקלים מפקחי העירייה

תושב חדרה התלונן כי פקחים נטפלו לבנו ללא סיבה בטענה כי השליך אשפה בגן ציבורי. לצערו, האירוע כולו תועד על ידי מנהל מחלקת האכיפה של העירייה
הבריכה הפכה למזבלה. בריכת החורף בנווה רותם (צילום: נירית שפאץ)
הבריכה הפכה למזבלה. בריכת החורף בנווה רותם (צילום: נירית שפאץ)

עיריית חדרה  החליטה להגביר את האכיפה נגד מי שיימצא משליך אשפה שלא בפחי האשפה השבוע רשמה דוח לבני נוער בסכום של מאות שקלים.

תושב  חדרה כתב בפוסט מיוחד בפייסבוק על קנס שקיבל בנו בשעה שישב עם חברים בגן ציבורי בעיר. כך נכתב: "אתמול בערב הבן שלי והחברה שלו ישבו בגן תומר בספסל ולידם בספסל נוסף ישבו שני ילדים שאכלו וזרקו את השאריות על הרצפה, לפני שבני הגיע בכלל לגן השעשועים. לפתע הגיעו פקחים והחלו לחלק דוחות על סך 730 שקל לכל הנערים שישבו כולל אלה שלא זרקו. כאשר התקשרתי למחלקת הפיקוח הם ביקשו הוכחה שזה לא הבן שלי זרק. לאן הגענו? לא מספיק שאין בחדרה מקומות בילוי לנוער, גם לשבת סתם כך לא נותנים להם ונטפלים אליהם? אדוני ראש העיר, כאשר אתה מבקש מהמפקחים שלך לחלק כמה שיותר דוחות ונותן בונוסים על כך, תדאג שזה לא יהיה על חשבון נערים חפים מפשע…".

אלא שבדיקת "חדשות חדרה" מגלה כי לצערו הרב של הנער, ושל אביו, היה מי ש"תפס אותו על חם" בשעת מעשה.

"הנערים והוריהם יכולים לערער" צילום: אילוסטרציה
"הנערים והוריהם יכולים לערער" צילום: אילוסטרציה

מעיריית חדרה נמסר: "מנהל אגף אכיפה וביטחון בעיריית חדרה, המתגורר מול הגן הציבורי, ראה במו עיניו (ואף דאג לתעד) את הנערים שישבו בגן השעשועים, אוכלים וזורקים את השאריות על הרצפה. עיריית חדרה אינה נטפלת לאף אחד, אך במקביל תפקח באופן חסר פשרות על הגנים הציבוריים ברחבי העיר. אין שום סיבה והסבר למצב בו בני נוער מזלזלים ופוגעים ברכוש הציבורי. ראוי לציין כי  לנערים ניתנה אפשרות להסביר את עצמם, אך לא היה להם שום הסבר ללכלוך הרב והם אף לא הכחישו כי זרקו את האשפה על הרצפה. אנו קוראים לתושבי חדרה לשמור על הסדר והניקיון במרחב הציבורי  ובכך להימנע מקנסות. לנערים ולהוריהם שמורה הזכות לערער על הדוחות ואף לפנות לבית המשפט. העירייה תציג את הראיות המלאות שיש בידיה בכל מקום שתידרש על פי חוק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות