fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מי הפיל את שלט הבחירות של שירלי עודד ?

שלט הופל שירלי צילום: פרטי

שלט בחירות שהוצב מטעמה של המועמדת לראשות עיריית חדרה שירלי עודד ומציג את מועמדותה לקראת הבחירות, נהרס והופל.
השלט הוצב במרכז המסחרי של שכונת ויצמן נווה חיים בחדרה, מדובר בשלט שעלה לדבריה אלפי שקלים ושולם בכספה האישי  והוצב בהסכמת היזם של המרכז.
“כפי שידוע לי בסביבות השעה בלילה שבין שבת לראשון האחרון, שמעה אחת התושבות באזור דפיקות חזקות. בבוקר היא ראתה כי רק את השלט שלי הפילו", אומרת עודד.
עודד מעריכה כי הריסת השלטים היא כמעין נקמה על כך שבשבוע שעבר, קודם הריסתם, היא הגישה במשטרה תלונה כנגד תושבי העיר בחשד לסחיטה באיומים ונאסר על שני הצדדים להיות בקשר כלשהו בכל מדיה שהיא, וכן נאסר עליהם להתקרב לביתה במרחק של 100 מטר.

 

שלט הופל שירלי צילום: פרטי
שלט הופל שירלי צילום: פרטי

ההתנהגות של השחתה ופגיעה בקמפיין שלי בצורה הזו, היא תוצאה של פחדנות. הפחד שלהם רק מחזק אותי. אמשיך להלחם נגד האלימות ואמשיך את מאבקי למען עיר שקופה ונקיה משחיתות. כשיצאתי לדרך עם 'שקיפות' ידעתי שזה עלול להוציא את הרע מהאנשים שכל מה שנותר להם זה לפחד מהצל של עצמם כי הם מתנהלים בצורה לא ישרה. מסע ההפחדה הזה מתקיים בכל עיר, כלפי אלה שרוצים לחשוף את האמת ולהעניק שירות אמיתי לתושב. הציבור בחדרה צריך לחשוב איזו דמות הוא רוצה לראות על כסא ראש העיר ב-31 באוקטובר”.

בהתאמה, צ'יקו וקנין המתמודד למועצת העיר פירסם בשבוע שעבר תמונות של אדם שנתפס על חם בזמן שהוריד את שלטי החוצות שלו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות