fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה בארץ הפלאות

בעקבות יוזמה של ועד ההורים העירוני בוטלה העדלאידע המסורתית ובמקומה ייערכו יומיים של פעילויות לכל המשפחה
העדלאידע בחדרה. יתרגלו למשהו אחר (צילום: עיריית חדרה)
העדלאידע בחדרה. יתרגלו למשהו אחר (צילום: עיריית חדרה)

לראשונה מזה שנים רבות, לא תיערך השנה בחדרה העדלאידע המסורתית, שכללה מייצגים בהשתתפות כל בתי הספר בעיר. כבר לפני שנה חשפנו ב"חדשות חדרה" כי ועד ההורים העירוני שלח מכתב בנושא לראש העיר צביקה גנדלמן, ובו נימק מדוע הוא ממליץ על ביטול העדלאידע המסורתית. בין הסיבות המרכזיות: בעיה מול משרד החינוך והמורים בנושא הפיצוי הכספי, כיוון שלרוב יצא שהעדלאידע בחדרה נערכת בזמן חופשה, והמורים דרשו פיצוי.

בהנהלת העיר אימצו את ההמלצה של ועד ההורים העירוני, והחליטו לבטל את העדלאידע ובמקומה לערוך יומיים של פעילות: יום אחד בקניון ויום אחד במרכז העיר, תחת הכותרת: "חדרה בארץ הפלאות", פעילות לכל המשפחה שאף היא משלבת מייצגים ונמשכת לאורך מספר שעות.

העדלאידע בחדרה. יתרגלו למשהו אחר (צילום: עיריית חדרה)
העדלאידע בחדרה. יתרגלו למשהו אחר (צילום: עיריית חדרה)

אלא שמסתבר שהמצב החדש לא מוצא חן בעיני חלק מהתושבים (וגם בעיני חברי אופוזיציה מסוימים), והם העבירו ביקורת על ההחלטה לבטל את העדלאידע. הדיון התרחש ברשתות החברתיות, אבל כמובן שללא שום אפשרות להשפיע על ההחלטה בנוגע לפורים הנוכחי.

יו"ר ועד ההורים העירוני, צפריר אורנשטיין, אמר השבוע: "אנחנו עומדים במאה אחוז מאחורי המכתב ששלחנו. לדעתנו העדלאידע במתכונת הנוכחית מיצתה את עצמה, ואין שום פסול למנסות משהו חדש. יהיה טוב – נמשיך איתו. לא יהיה טוב – תמיד אפשר לחשוב להחזיר את העדלאידע במתכונת אחרת. הבעיות שהיו סביב המורים והעיתוי היו רבות ומטרידות, ולא הייתה דרך אחרת".

מעיריית חדרה נמסר: "על פי בקשת ועד ההורים הוחלט להפסיק את העדלאידע המסורתית ולערוך במקומה קרנבל פורים בחדרה, שיכלול יומיים של פעילויות רבות ומגוונות במרכז העיר ובקניון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות