fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: אוהד מרחב הודיע על פרישתו מהפוליטיקה

אוהד מרחב, בתמונה שפורסמה בדף הפייסבוק שלו.
אוהד מרחב, בתמונה שפורסמה בדף הפייסבוק שלו.

אחד המתמודדים המעניינים במערכת הבחירות לראשות העיר ולמועצה בחדרה, אוהד מרחב, הגיע למקום הרביעי בין המועמדים לראשות העיר עם 13.45% מקולות הבוחרים, כאשר כל אחוז שווה 400 קולות. רשימת 'רוב העיר' בראשותו לא זכתה לתמיכה מספקת ונכון לעכשיו, טרם ספירת קולות החיילים, הצביעו לה 1,300 בוחרים, כלומר, חסרים לה 300 קולות כדי להגיע למנדט.

בפוסט שהעלה בפייסבוק בבוקר (31.10), הודה מרחב מקרב לבו ל 5,300 בוחרים שהצביעו לו לראשות העירייה ולכ 1,300 בוחרים שהצביעו לרשימת 'רוב העיר' בראשותו. כמו כן, הכיר תודה גדולה לפעילים שתרמו מזמנם ומרצם ו"נתנו את הנשמה ללא אמצעים, כסף או תקציב (למרות שסיפרו לכם אחרת)".

בהמשך דבריו, הודיע מרחב על סיום הפרק הפוליטי בחייו לאחר 10 "שנות שליחות ציבורית במועצת העיר" והבהיר כי גם אם יתברר לאחר שתתקבלנה תוצאות ההצבעה הסופיות, כי רשימת 'רוב העיר' תקבל מנדט אחד, מרחב יפנה את מקומו לבא אחריו ברשימה והסביר, "זאת מתוך הבנה ואמונה שיש לאפשר ל'דם חדש' להיכנס למועצה."

לסיום, הודה למשפחתו והצהיר, "אני גאה בדרך שעשיתי וגם אם יהיו כאלה שילעגו לי מחר או בימים הקרובים (כבר התחילו) וישמחו לאידי בשלל פוסטים או תמונות מבזות, אני עדיין אעמוד עם ראש מורם וזקיפות קומה ואדע שעשיתי הכל בניקיון כפיים, יושרה וטוהר מידות ומתוך רצון לשרת את תושבי חדרה!"

מרחב לא שכח להחמיא לרשימת 'מחוברים' והעומד בראשה, יניב דרי וכתב, "עשו קמפיין מצוין וראוי לשבח ומבחינתי הם המנצחים הגדולים של בחירות 2018… שאפו!"

הוא סיים את הפוסט שלו בביטוי הארמי "כל דעביד רחמנא לטב עביד", שמשמעותו, כל מה שעושה הקב"ה, לטובה הוא עושה זאת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות