fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגות העצמאות בחדרה: חיזוק מקומי

שישה מוקדי בילוי יהיו בערב החג, כולל במות ילדים ונוער. על הבמה המרכזית: שמעון בוסקילה ופבלו רוזנברג * למחרת תופיע בבית אליעזר להקת הפרויקט של רביבו * במוקד החגיגות: שני הכוכבים המקומיים, ליאור קקון וניב דמירל
ליאור קקון. הבמה המרכזית
ליאור קקון. הבמה המרכזית

שישה מוקדי בילוי יהיו בערב החג, כולל במות ילדים ונוער. על הבמה המרכזית: שמעון בוסקילה ופבלו רוזנברג * למחרת תופיע בבית אליעזר להקת הפרויקט של רביבו * במוקד החגיגות: שני הכוכבים המקומיים, ליאור קקון וניב דמירל

שמעון בוסקילה ופבלו רוזנברג יהיו האמנים המרכזיים שיופיעו ביום העצמאות בחדרה. השניים יעלו על הבמה המרכזית בערב החג, ביום שני, 1.5, במרכז העיר. בנוסף ברחבי העיר יהיו חמישה מוקדי בילוי נוספים:

ליאור קקון. הבמה המרכזית
ליאור קקון. הבמה המרכזית

על במת הילדים ברחבת יד לבנים תופיע כוכבת הילדים מירי תשירי ובנוסף ייערך המופע של גברת רגש ועופרה שמש.

במתחם מיקס תיערך הרקדה המונית עם ירון אילן וירון בן שמחון (החל מהשעה 23:00).

במגרש הכדורגל של הרב תחומי תמוקם במת הנוער עליה יופיעו נצ'י נצ', עידו שוהם, עידו B וצוקי ותיערך מסיבה עם DJ גל מלכה. האירועים לנוער יחלו בשעה 22:00.

בגבעת אולגה יופיע על הבמה המרכזית הזמר שקד קוממי לצד הופעות של להקות מחול מקומיות בהנחיית שאולי בדישי.

בבית ספר תחכמוני תיערך תפילה חגיגית ליום העצמאות, טקס הדלקת משואות, המופע הקהילתי "עיר שחוברה לה יחדיו" ולאחר מכן הרקדה חסידית.

ביום שלישי, החג עצמו, בשעה 19:30, תופיע להקת הפרויקט של רביבו בבית אליעזר, במגרש הכדורגל המקומי. באותו יום, החל מהשעה 13:00, תיערך ביער חדרה התימונה המסורתית.

אבל עם כל הכבוד לכל הזמרים והחגיגות, מי שאמורים לרכז את מירב העניין הם הכוכבים המקומיים. ליאור קקון, שהגיעה לאחרונה לגמר דה וייס, תופיע על הבמה המרכזית. ניב דמירל, שגם הוא פרץ בדה וייס, יופיע למחרת בבית אליעזר לפני הפרויקט של רביבו. השניים מאוד אהובים בעיר ואמורים למשוך קהל רב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות