fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת חליבה: יש על מי לבנות

מקצועיות ואיכות השירות ממצבות את חברת חליבה, המתמחה בפרויקטים של תמ"א 38, כאחת מחברות ייזום הבנייה הטובות באזור

חברת חליבה מתמחה בבנייה במסגרת פרויקט תמ"א 38, דבר המעיד על בנייה הרבה יותר מורכבת מאשר בנייה רגילה, מאחר שהיא נעשית על מבנה קיים במסגרת תמ"א 38, פרויקט המחייב חיזוק מבנים שנבנו לפני שנת 1980, אז יצא התקן לרעידות אדמה. משמעות התמ"א היא חיזוק המבנה נגד רעידות אדמה, והדיירים זוכים בנוסף לממ"ד, מעלית והחלפת תשתיות, ובעצם מקבלים בניין חדש. שווי התוספות לדירות הקיימות, מוערך בכ-400 אלף שקלים לדירה.

רחוב איילון
רחוב איילון

בניין שנכנס לפרויקט חיזוק נגד רעידות אדמה, מקבל מחברת חליבה מפרט טכני עשיר מאוד הכולל, בין השאר, את החלפת כל התשתיות של המבנה הקיים, לרבות תשתיות ביוב, מים, חשמל, תקשורת, כשכל התשתיות הישנות מוחלפות בחדשות ואיכותיות יותר.

"במסגרת העיבוי אנחנו עומדים בתקנים מחמירים של קונסטרוקטור מטעם החברה וגם של קונסטרוקטור מטעם המדינה", מסביר אלירן חליבה, מבעלי החברה, "החברה מצאה לנכון להחמיר אף יותר ולעבות את הבניין בכמויות גדולות יותר של ברזל ובטון הנדרש על פי התקן".

רחוב הגפן
רחוב הגפן

בבניינים הקיימים מחליפה החברה את חדרי המדרגות ואת החלונות והדלתות בדירות הקיימות, כך שבסוף תהליך הבנייה אין אפשרות לדעת כלל שהבניין החדש נבנה על בניין קיים.

מעבר לדירות הקיימות, בבניין נבנות דירות חדשות במפרט טכני עשיר ביותר. בדירות החדשות שבונה חברת חליבה היא מעניקה מזגנים לכל דירה, תריסים חשמליים, מערכת בית חכם, ריצוף וסניטציה במפרט טכני יוקרתי מהמותגים המובילים בשוק.

רחוב התאנים

"במסגרת איכות השירות שחרתנו על דגלנו, כל הרוכשים נהנים מליווי צמוד של מעצבת פנים שאחראית על עיצוב הדירות בפרויקטים", מוסיף חליבה, "אנחנו לא לוקחים כל בניין, אנו די בוחרים בקפידה את הלקוחות שלנו".

לחברה, שהוקמה בשנת 1979, ניסיון מקצועי עשיר והיא דוגלת במקצועיות ואיכות, המלוות את לקוחותיה לאורך השנים. בזכות הדגש המושם גם על הפרטים הקטנים ביותר, מקבלים הלקוחות דירה בסטנדרטים גבוהים ביותר.

לובי מפואר

בשנת 2017 צפויה חברת חליבה לבנות 70 דירות בהפרויקטים החדשים שלה. לקראת סוף השנה, תסיים החברה לבנות שני פרויקטים יוקרתיים, האחד, ברחוב קרן היסוד 3 בקרית ביאליק, שם גם ימוקמו משרדי החברה המפוארים. הפרויקט השני, אותו תסיים החברה בחודשים הקרובים, הוא ברחוב איילון 27 בקרית ביאליק.

רחוב אלכסנדר זייד

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות