fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת וקטור מכרמיאל תייצר עבור מיקרוסופט מערכות הפעלה

היקף החוזה נאמד בכ-5 מיליון שקל בשנה. החברה תגייס 10 עובדים נוספים למפעלה בכרמיאל
וקטור סי די אי
צילום יח"צ

חברת וקטור הישראלית, הודיעה כי תתחיל לייצר במפעליה בכרמיאל רישיונות לתוכנות מערכות הפעלה משובצות מחשב (Embedded) של מיקרוסופט. בכך מסתיים תהליך הכנה והסמכה של כשלוש שנים וכעת, נמנית החברה עם היצרניות המורשות הבודדות בעולם ליצור רישיונות אלה. וקטור, בבעלות CDI אחזקות, שמייסדיה הם משפחות שומר ואשכנזי, נמנית מאז 1993, עם יצרניות ערכות התוכנה וספקיות השירותים הוותיקות ביותר של מיקרוסופט בעולם/

החברה מסרה כי היקף החוזה החדש נאמד ב-5 מיליון שקל לשנה וכי כעת, היא צפויה להגדיל את הכנסותיה בכ-30% במשך שלוש השנים הקרובות.

לצורך זה תרחיב החברה את הפעילות במפעלה בכרמיאל ותגייס 10 עובדים נוספים רובם לקווי ההרכבה. כמי שפעילה בצורה ניכרת בשוק האירופי, צופה החברה גידול משמעותי ביותר בהכנסות מהפעילות החדשה.

וקטור, בבעלות סי.די.אי אחזקות, שמייסדיה הם משפחות שומר ואשכנזי, נמנית מאז 1993, עם יצרניות ערכות התוכנה וספקיות השירותים הוותיקות ביותר של מיקרוסופט בעולם, היא פועלת ברחבי אירופה ואפריקה בכ-40 מדינות ובכ-20 שפות. בנוסף, לחברה מפעל בקייפטאון עם פעילות דומה.

וקטור סי די אי
וקטור סי די אי (צילום יח"צ)

מנכ"ל סי.די.אי וקטור דני תלמי הסביר: "תחום המערכות משובצות המחשב של מיקרוסופט הוגדר כאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלה, לאור התפתחות האינטרנט של הדברים (IoT). בנוסף, המערכות הללו הן לב ליבם של אלפי יישומים יומיומיים כגון כספומטים, משאבות דלק, קופות רושמות, בית חכם, מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסים, מערכות מולטימדיה לרכב ועוד, אין ספור דוגמאות".

תהליך הכשרת המפעל לקבלת הרישיון כלל נושאים כגון רף אבטחת מוצר גבוה, הסדרי ביטחון קפדניים ויכולת הענקת שירות ללא דופי ללקוחות וללא תלות במיקומו הגאוגרפי של הלקוח , מסביר תלמי:  "מיקרוסופט רואה בנו שותפה חשובה עם ראייה נאמנה וארוכת טווח בשרשרת האספקה העולמית שלה".

חברת סי.די.אי וקטור מייצרת תקליטורים לתעשיית המוסיקה, הקולנוע ולתעשיית ההייטק, החסנים ניידים (DISK ON KEY), בבעלותה בית דפוס הנותן מענה למגוון פעילויות, בין היתר לפעילות האמורה, תוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה ביותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות