fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זיופים וגניבת פתקים, הבחירות בחיפה לא עוברות חלק

"נהיה הפתעת הבחירות". אביהו האן
"נהיה הפתעת הבחירות". אביהו האן
"נהיה הפתעת הבחירות". אביהו האן
"נהיה הפתעת הבחירות". אביהו האן

בוקר הבחירות בחיפה התחיל שקט, אך מהר מאוד התעורר השטח. הראשונים להתעורר בתשע בבוקר היו סיעת הירוקים, בראשותו של אביהו האן, שדיווחו על זיופים וגניבת פתקים.

בהודעה שהוציא דובר הסיעה, נמסר כי נציגים בקלפיות מדווחים על גניבה סיטונאית של פתקי הסיעה מקלפיות בשכונת כרמליה.  "הקרב נגד הירוקים של חיפה מכוער ודוחה. אנו קוראים לועדת הבחירות להתעשת ולשלוח משגיח מיוחד מטעמה להפסיק את השערורייה הזו מיד. על מפקח הבחירות להציב מפקח קבוע מטעמו לאורך כל היום,  כי אנו חושדים שחברי ועדות מסוימים ומשקיפים של סיעה וכן מצביעים גונבים את הפתקים שוב ושוב", נמסר מסיעת הירוקים.

"אלה בחירות חשובות מאין כמותן לעתיד העיר, נהיה הפתעת הבחירות", מסר האן כשהגיע להצביע בגן הילדים ברחוב הרקפות בחיפה. "הבחירות האלה הן בחירות חשובות מאין כמותן. אנחנו יוצרים שינוי ומציאות חדשה בחיפה. אנחנו יוצרים מנהיגות חדשה".

האן העריך כי הירוקים יתחזקו מאוד במועצת העיר וכי גם במאבק לראשות העיר תהיה הפתעה. "זו הייתה מערכת בחירות מגעילה שיצרה אווירה רעה בין המתמודדים, התושבים והקבוצות השונות החיות בעיר. אנחנו, הירוקים של חיפה, שמרנו על מערכת בחירות נקיה וערכית. צר היה לי לראות את אנשי שני המחנות היריבים מתנהגים בצורה שאינה מכבדת את תושבי חיפה והמתמודדים עצמם".

דקות לאחר הדיווחים על זיופים וגניבת פתקים, גילו נציגי סיעת הבית היהודי שבקלפיות שונות ברחבי העיר אין פתקי הצבעה של הרשימה. על פי הודעת הסיעה, נמסר כי באחוזה, ברוממה, בקרית אליעזר, קרית שמואל וקרית חיים לא היו פתקי הצבעה.

לאחר שהתלוננו, הובאו פתקי הצבעה בדחיפות ובמקביל, דרשו משקיפי הסיעה להפסיק את ההצבעה עד להגעת הפתקים החסרים. הודעה על כך נמסרה לוועדת הבחירות בחיפה.

דובר הבית היהודי מוסר: "בכמה קלפיות, חלקן באזורים שבהם מצביעים דתיים רבים, התברר לאחר שהחלה ההצבעה, כי המעטפות שבהן הוכנסו הפתקים שולשו לארגז הקלפי לא היו חתומות כנדרש על פי החוק. נציגי הבית היהודי הפנו את שתומת לב מזכירי הקלפיות במקומות שבהן התגלתה התקלה ואלה מיהרו להחתים את המעטפות. השאלה שנותרה לא ברורה: מה גורל המעטפות שכבר הוכנסו לארגז הקלפי".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות