fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זיהום של זפת כיסה את חופי הקריות בסוף השבוע

זיהום של זפת בחופי הקריות (צילום: גיל הורביץ)
זיהום של זפת בחופי הקריות (צילום: גיל הורביץ)

"זה עצוב" אומר גיל הורביץ שהגיע לים בשעות הבוקר "זה בעיקר עצוב כי מבינים שאיכות הסביבה זה לא משהו מעניין או משהו שצריך להתחשב בו. זה מראה שלא אכפת מאיכות החיים של התושבים. זה מקרה נקודתי שבא בעקבות רצף של אירועים שפוגעים בים ובסופו של דבר הים יספוג מכה אנושה ולא יוכל להתאושש. בגלל שזה בקריות, יש גורמים שזה נראה להם טבעי שזה מזוהם אז אף אחד לא מתרגש".

זיהום של זפת בחופי הקריות (צילום: גיל הורביץ)
זיהום של זפת בחופי הקריות (צילום: גיל הורביץ)

עובדי עיריית חיפה הגיעו לחוף באופן מיידי לנקות את הזפת, בין היתר באמצעות נפת חול שנרכשה על ידי העירייה וציוד מכני שנועד להבטיח את ניקיון החוף. בעיריית קרית ים הגיבו במהירות לזיהום אותו הם מכנים "מעורר דאגה" וצוותים של העירייה יצאו לשטח וניקו את הזיהום. "אנחנו ממתינים כעת למשרד להגנת הסביבה כדי לדעת את מקור הזיהום" נמסר מעיריית קרית ים.

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר  כי מפקחי היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית במשרד להגנת הסביבה איתרו החל מסוף השבוע האחרון זפת בין חופי עתלית ועד לחופי עכו. סיור ימי של מפקחי המשרד לא זיהה את מקור הזפת או גושי זיהום נרחבים בים. המשרד להגנת הסביבה ימשיך את בדיקת הנושא ככל שיידרש.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות