fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא פייר

במכבי נתניה עוקבים בדריכות אחר החלטת העליון בנושא הליך ההקפאה של הפועל תל אביב. אם יוחלט לא להוריד לקבוצה תשע נקודות, בנתניה ידרשו להחזיר להם את הנקודות שהורדו בסוף העונה שעברה. עדיין לא ברור כמה זמן ייעדר ניקולס אולסק
בדרך לעתיד ורוד? אוהדי נתניה (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
בדרך לעתיד ורוד? אוהדי נתניה (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

ראשי מכבי נתניה זעמו השבוע על החלטת ביניים שנתן שופט בית המשפט העליון איתן אורנשטיין, לאפשר למועדון הכדורגל הפועל תל אביב להיכנס לתהליך הקפאת הליכים ללא הורדה של תשע נקודות כפי שמחייב התקנון של ההתאחדות לכדורגל. כזכור, במהלך הקיץ שעבר נכנסה נתניה להקפאת הליכים והחלה את העונה הנוכחית במינוס תשע נקודות.

לאחר ההחלטה פנו ראשי נתניה להתאחדות וביקשו את התערבותם בנושא, או החזרת הנקודות לנתניה שתקפיץ אותה לצמרת הליגה. ממכבי נתניה נמסר: "אנו עוקבים מקרוב אחר החלטות בית המשפט בעניין הפועל תל אביב וממתינים להחלטות סופיות לגבי אופן הפעולה והסנקציות אשר יופעלו. מיותר לציין כי מכבי נתניה תדרוש דין שווה לכל המועדונים. לאחר קבלת ההחלטה הסופית בעניין הפועל תל אביב יפעל המועדון בהתאם".

בדרך לעתיד ורוד? אוהדי נתניה (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
אוהדי נתניה (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

במהלך ינואר ידון העליון שוב בנושא. בנתניה מציינים כי אם לא יורדו לתל אביב תשע הנקודות, הם ידרשו השבתה מיידית של הליגה וכינוס מיוחד של ההתאחדות לכדורגל ומינהלת הליגה.

גם אוהדי מכבי נתניה ממתינים לפסיקה הסופית, אבל החלו לתכנן הפגנות מול הגורמים הרלוונטיים. "אם להפועל תל אביב לא יורידו נקודות, אז לנתניה יחזירו את הנקודות", אמר אחד האוהדים.

במכבי נתניה ממתינים לתוצאות של בדיקות רפואיות שנערכו לקשר ניקו אולסק שנפצע לפני שבועיים. אולסק, שהפך העונה לאחד השחקנים החשובים בסגל של סלובודן דראפיץ', נפצע באימון הקבוצה וטרם ברורה חומרת מצבו. במוצאי שבת שעברה עבר השחקן בדיקת MRI ואובחנה פגיעה ברצועה הצידית של הברך. בעוד עשרה ימים יעבור השחקן בדיקה נוספת כדי לשלול פגיעה ברצועה הצולבת, ועל פי הממצאים ניתן יהיה להעריך כמה זמן ייעדר מהמגרשים.

פגיעה ברצועה הצידית. ניקולס אולסק (צילום: מכבי נתניה)
פגיעה ברצועה הצידית. ניקולס אולסק (צילום: מכבי נתניה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות