fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועכשיו זה זמן הפלייאוף

עלו והצליחו. שחקני הפועל מעלות חוגגים את העפלתם לפלייאוף העליון (צילום: יניב לני)

הליגה הארצית הגיעה ביום ראשון לסיומה, עם מחזור סיום שהיה לפרוטוקול בלבד עבור קבוצות הגליל המערבי שלנו וכעת זה הזמן להתכונן לחצי גמר הפלייאוף העליון, על העלייה לליגה הלאומית.

הפועל עכו – עירוני קרית אונו 81:91

עבור הקבוצה של המאמן יוסי בוכניק, מחזור הסיום היה מורט עצבים אף על פי שהבטיחו ממזמן את מקומם בפלייאוף. אנשי עכו היו עם עין אחת על הקבוצה שלהם ועם עין אחת על המשחק בנתניה. במקרה ונתניה הייתה מפסידה, עכו הייתה מדלגת מעליה בטבלה וזוכה ליתרון ביתיות בסדרה.

עכו נטלה את ההובלה מהפתיחה, אבל קרית אונו שהייתה חייבת את הניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד בליגה, לא ויתרה ובמחצית עכו הובילה ביתרון שביר 40:48. במחצית השניה עכו העלתה הילוך ופתחה פער דו ספרתי שגמר את המשחק וכל מה שנותר לה הוא לסחוט את השעון עד לסיום. עכו מסיימת את העונה במקום השלישי.

קלעו לעכו: ג'רמיין הול – 21 נק', רותם ברזילי – 17 נק', אילן נניקשוילי – 15 נק', עידו קוז'יקרו – 13 נק', קורי קאר – 12 נק', רז מנשה וגיא יוסיפוביץ' – 6 נק' כ"א, אלי שיפטון – 5 נק'.  

מאמן עכו יוסי בוכניק: "אני שמח שניצחנו במשחק שידענו שהוא לא הולך להיות פשוט וקל נגד קבוצה שהייתה חייבת את לנצח את המשחק כדי לשרוד בליגה. אנחנו הובלנו מההתחלה והיה מגיע לנו לנצח אני מקווה שאנחנו מגיעים בכושר טוב פלייאוף. נתניה היא יריבה קשוחה עם הרבה מאד ניסיון ויש לה מאמן טוב וצוות מקוצי טוב. אני צופה סדרה מאד קשוחה וטובה".

עלו והצליחו. שחקני הפועל מעלות חוגגים את העפלתם לפלייאוף העליון (צילום: יניב לני)
עלו והצליחו. שחקני הפועל מעלות חוגגים את העפלתם לפלייאוף העליון (צילום: יניב לני)

הפועל מעלות – הפועל עמק חפר 82:92

סיום עונה מתוק עבור החבורה של המאמן שי מינסטר, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף כבר בשבוע שעבר למרות ההפסד בעכו. מינסטר שיתף את כל הסגל ולקראת הפלייאוף נהנה מיכולת מצוינת של האחים זקס ואןר בן חמו הבלתי נגמר. מעלות שלטה לאורך כל המשחק ובמחצית הובילה 34: 45. עמק חפר, שגם עבורה המשחק היה לפרוטוקול בלבד דלקה אחריה עד לסיום ולפרקים צימקה להפרש חד ספרתי. לבסוף הסגל היותר איכותי של מעלות הכריע את המשחק ומעלות סיימה את העונה עם חיוך במקום הרביעי.

קלעו למעלות: רם זקס 22, אורן בן חמו וניב זקס 17 כ"א, אופק בן יעקב 13, אסף רוטנשטיין 6, תומר כהן 5, יעד גולץ ונסיב פלאח 4 כ"א, מתן וילהלם ואורי רצ'בסקי 2 כ"א.

יו"ר מעלות איריס וקנין: "אני שמחה שהצלחנו לעלות מדרגה משנה שעברה ולסיים בפלייאוף. זה היה מאד חשוב לנו והראנו לכולם עד כמה הקבוצה הזאת מיוחדת ומלוכדת וכל הכבוד למאמן ולשחקנים על ההישג. עכשיו נכין את עצמנו כמו שצריך לדבר האמיתי וננסה לעשות את המיטב".

משחקי חצי הגמר, בשיטת הטוב משלושה, יתחילו ביום ראשון 22.4, כאשר מעלות תפגוש את הפייבוריטית לעלייה ומי שסיימה במקום הראשון א.ס. רמת השרון. המשחק הראשון ייערך ברמת השרון, המשחק השני ייערך במעלות ביום רביעי 25.4 והמשחק השלישי אם יהיה צורך בו יתקיים ביום ראשון 29.4 ברמת השרון.

הפועל עכו תפגוש בחצי הגמר את אליצור נתניה ולדעת רבים הסדרה האת יכלה בקלות להיות גם סדרת הגמר, עם שחקני ליגת העל בעבר בשני הצדדים. המשחק הראשון ייערך בנתניה בראשון הקרוב 22.4, המשחק השני ביום רביעי 25.4 בעכו, והשלישי אם יהיה בו צורך ביום ראשון 29.4 בנתניה.

הגמר, גם הוא בשיטת הטוב משלושה, ייערך ביום רביעי 2.5, המשחק השני ייערך ביום ראשון 6.5 והשלישי אם יהיה צורך בו ביום רביעי 9.5.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות