fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וכולם ממתינים למוצא פיו של רונן פלוט

שלושה מועמדים כבר הצהירו כי יתמודדו על תפקיד ראש העיר נצרת עילית, אבל כולם ממתינים למנכ"ל הכנסת, שעדיין לא הודיע רשמית כי ירוץ
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

המערכת הפוליטית בנצרת עילית כמרקחה. בעוד כחודש וחצי יתקיימו הבחירות לראשות העיר, שלושה מועמדים (נתנאל טויטו, אלכס גדלקין ואלירן גפסו) כבר הודיעו כי יתמודדו, אבל השאלה הגדולה היא האם מנכ"ל הכנסת, רונן פלוט, יצטרף למירוץ. על פי הסימנים בשטח, פלוט ירוץ בוודאות וינסה להגיע לכיסא בו הוא חושק כבר שנים רבות.

על פניו לפלוט, בעל התפקיד הרם והקשרים הענפים, יש הכי הרבה מה להפסיד, אבל בסביבתו אומרים כי "יש לו חלום להיות ראש העיר נצרת עילית, התפקיד, הכסף והקשרים לא יזיזו אותו מהחלום".

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

לשאלה מדוע עד היום טרם הכריז פלוט על מועמדותו, אומר מקורב: "זו החלטה טקטית. כל עוד הוא בסימן שאלה מדברים עליו ולא תוקפים אותו כי בעצם הוא לא מתמודד. כשיבוא הרגע הנכון הוא יכריז על התמודדות".

מי שכבר הצהירו כי יתמכו בו הוא סגן ראש העיר, אלכס גופמן וסגן ראש העיר בעבר, יוסי שפושניק. "הוא בולדוזר, בעל קשרים וניסיון, אחד שיכול להזיז דברים בנצרת עילית", הם אומרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות