fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וולקאם: ניסו אביטן הוא מאמנה החדש של הפועל חדרה

מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

בשעה טובה להפועל חדרה יש מאמן חדש על הקווים, לאחר שבשעות הלילה הנהלת הקבוצה מינתה לתפקיד את ניסו אביטן.

אביטן, בן 46, חלוץ עבר בהפועל באר שבע בשנות ה-90 ואחיינו של שחקן העבר שלום אביטן. השידוך עם חדרה נוצר רק לאחר שיחה אישית בין יו"ר הקבוצה, אורן גולן, לבין בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, ומתן אור ירוק מצידה של ברקת למהלך.

אחרי ההתפטרות של מומו ניסטל מאימון הפועל חדרה, הנהלת הקבוצה שברה את הראש מי ראוי להחליפו.

מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
נמצא לו מחליף. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

המועמד המוביל היה פרדי דוד, אבל למרות מאמצים רבים ושיחות שניהלו איתו, ידעו בחדרה כי נטיית ליבו היא להשאר בהפועל פ״ת, ואכן כך קרה כשמונה למנהל המקצועי של הקבוצה הבוגרת.

לאחר החתימה אמר היו"ר אורן גולן: "אני מכיר את ניסו זמן רב ותמיד הערכתי אותו כאדם מדהים וכאיש כדורגל מוכשר. הוא מגיע רעב להצליח ואני בטוח שהוא יתחבר מהר מאוד לשחקנים ולמועדון בכלל. אני מודה לאלונה ברקת על הנכונות לעזור ובטוח שגם היא תחזיק אצבעות להצלחה שלנו ושל ניסו".

אביטן אמר: "אני שמח מאוד להיות פה. זה אתגר חדש עבורי. אני מודה להנהלה ולראש העיר על האמון שנתנו בי ומקווה מאוד להצליח יחד עם הקבוצה".

אביטן אמור להעביר מחר אחר הצהריים את אימון הקבוצה וכמובן שהוא יעמוד על הקווים במשחק ביום שישי בעילוט מול הפועל נצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות