fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

והמצטיינת: שקד בן חנן ממגדל העמק

על שרות לאומי מוצלח. בן חנן: "זו הייתה תקופה משמעותית בחיי, היה לי שירות מועיל ומחכים". ראש העיר אלי ברדה: "יש לנו נוער נפלא ואיכותי במגדל העמק"
שקד בן חנן (צילום עצמי)
שקד בן חנן (צילום עצמי)

שקד בן חנן, בת 20 (בדיוק השבוע) קיבלה תעודת הצטיינות מיוחדת בטקס הסיום של עמותת ש"ל, באירוע חגיגי בחיפה. את תעודת ההוקרה העניקה לה רכזת העמותה עידית וייס.

עמותת ש"ל לשירות לאומי אזרחי הוקמה בשנת 2000 על ידי אנשי מקצוע מתחומי מנהל עסקים, חברה, חינוך ורווחה. עד היום, התנדבו לשירות הלאומי אזרחי דרך עמותת ש"ל אלפי מתנדבים: חילונים, דתיים ומתנדבים מהמגזר הערבי ותרמו תרומה אדירה לחברה ולקהילה. העמותה מקיימת תוכניות חברתיות שונות וייחודיות בתחומי למידה (מרכזי למידה) הדרכה בזהירות ובטיחות בדרכים, טיפול בנערות במצוקה ואיכות הסביבה. העמותה מפנה מתנדבים לכל משרדי הממשלה השונים, בתי משפט, קופות חולים, בתי חולים, פנימיות וכו'. לעמותה אלפי מתנדבים הפזורים ברחבי הארץ ומתנדבים בתפקידים השונים שמציעה העמותה.

שקד בן חנן (צילום עצמי)
מעניקים לשקד בן חנן (צילום עצמי)

שקד בן חנן, סיימה התנדבות בת שנתיים בקופת חולים במגדל העמק, במסגרת השרות הלאומי, בו זכתה להערכה רבה. בעוד שבוע תסיים את השרות הלאומי. "זו הייתה תקופה משמעותית בחיי, היה לי שירות מועיל ומחכים, עם צוות נפלא ומקצועי, אני מודה להם על תקופה מדהימה", היא מסכמת.

ראש העיר אלי ברדה בירך את שקד.   "יש לנו נוער נפלא ואיכותי במגדל העמק, אני שמח שהם לא רק תורמים לחברה אלא עושים זאת בהצטיינות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות