fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ואיזה מסכנים האוהדים

עד לאחרונה קיבל מחמאות, זה נגמר. רנה מולנסטיין (צילום: אדריאן הרבשטין)

מכבי חיפה הפסידה את הדרך לגביע המדינה. אפשר להפסיד בבית לקבוצה תוססת כמו מכבי פתח תקווה. הבעיה איננה בתוצאה, אלא בדרך. מכבי חיפה הציגה כדורגל כבוי, נרפה ובעיקר מבולבל שנוצל היטב על ידי היריבה.

מה עובר על הקבוצה שלו? רנה מולנסטיין (צילום: אדריאן הרבשטין)
מה עובר על הקבוצה שלו? רנה מולנסטיין (צילום: אדריאן הרבשטין)

האם הקבוצה הירוקה נקלעת שוב לבינוניות משברית, שהייתה נחלתה בחמש השנים האחרונות? ייתכן שכן וכבר מרגישים פגיעה מערכתית כשחלק גדול מהאוהדים החל להדיר רגליו מהמגרש. חורף, גשם וקור אינם מרתיעים אוהדים כשיש קבוצה שמחה ותוססת, עם כדורגל שובה עין. נרפות, עצלנות ורפיון משאירים אוהדים בבית, לכן יש גם טעויות.

על פיראס מוגראבי ויתרו מהר מדי. כאשר שחקן גולר ברמה של אלירן עטר נפצע, אין בספסל העכשווי ממלא מקום ראוי, וכך מקבלים קישור נרפה והתקפה שלא מסוגלת לייצר שערים. רוקוביצה פרח בבית"ר ירושלים ועדיין לא הסתגל למכבי חיפה. אותו דבר ניתן לומר על רועי קהת, שלא מספק את סחורה.

ויתרו עליו מהר. פיראס מוגרבי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ויתרו עליו מהר. פיראס מוגרבי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

במצב עניינים שכזה, גם הפלייאוף העליון לא בטוח, וכדאי לחשב מסלול מחדש. גם לגבי הסגל הנוכחי וגם לגבי עמדת המאמן בשנה הבאה. חיזוק בנקודות התורפה הכרחי, ועד אז אפשר להיזכר בגדול מכולם, אריק איינשטיין, ששר לכולנו "ואיזה מסכנים האוהדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות