fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"התחלתי לנגוע בעולם הילדים שכל כך קרוב לי"

הילה רביב - צור, 38 אמא לשניים ילידת נתניה ושחקנית תיאטרון, הופיעה בשבוע שעבר בספריה העירונית עם הצגת היחיד שלה "גומות החן של זהר" על פי ספרו של מאיר שלו. לבלינקר היא מסבירה איך שינתה את חייה לאחר שנולדו ילדיה
הילה רביב צור צילום שימרית טורנר
הילה רביב צור צילום שימרית טורנר

תכירו את הילה רביב – צור, 38 אמא לשניים ילידת נתניה שחקנית תיאטרון, הופיעה בשבוע שעבר בספריה העירונית עם הצגת היחיד שלה "גומות החן של זהר" על פי ספרו של מאיר שלו שנכתב לפני יותר מ-25 שנים.

רביב-צור, סיימה את תיכון שרת במגמת תיאטרון, שרתה בחיל האויר ואחרי הצבא למדה שלוש שנים בבית צבי. מאז היא שיחקה בקאמרי, בתיאטרון היידיש שפיל תוך כדי היא למדה באוניברסיטה וגם בעלה שרון צור הוא שחקן המופיע כרגע בתיאטרון חיפה בהצגה "בילי שוורץ".

הילה רביב צור צילום שימרית טורנר
הילה רביב- צור (צילום שימרית טורנר)

כשילדיה שלה גדלו  הבינה רביב- צור שהיא צריכה להתאים את סדר היום שלה לצורכי הילדים: "ואז התחלתי לנגוע בעולם הילדים שכל כך קרוב לי. אני משחקת בהרבה מאד הצגות ילדים ומופיעה מנהריה ועד אילת. את ההצגה שלי קנו מספר רשויות מקומיות להופעות בגני ילדים במסגרת סל תרבות. זהר על פי ספרו של מאיר שלו היא ילדה שדומה להרבה ילדות אחרות. היא ילדה יפה בעלת עיניים חומות אף קטן ושיער חלק. והנה יום אחד מגיעה לביקור ילדה שנראית כמו ילדות אחרות אלא שלה יש גומות חן בלחיים".

בסיפור רביב- זהר רוצה גומות כאלה והיא יוצאת למסע בדרך להשיג אותן. במהלך המסע שלה היא מבינה שלא יהיו לה גומות. "כאן מועבר לילדים ולהורים המסר: אני תמיד נשאר אני. ומי שיש לה תלתלים שלא תשאף לשיער חלק ומי שהוא ג'ינג'י שלא ישאף להיות שחור….בסוף ההצגה אני מספרת שאני עושה הכל בלי גומות כי אני לא צריכה אותן. ולקינוח הילדים יוצאים מההצגה עם מדבקות של גומות חן על הפנים".

אפשר להתפרנס מתיאטרון בארץ?

"בשביל להתפרנס צריך לעבוד קשה. זה לא נוצץ ולא זוהר ודלתות נפתחות ונסגרות אבל, אני עושה את מה שאני אוהבת. אני מקווה שבעתיד כשהילדים יגדלו אני אחזור לשחק בתיאטרון".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות