fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחזתה לבעלת הפרעות נפשיות ומחלות כדי להתחמק ממס

השוטרים בזירת האירוע (צילום דוורות המשטרה)
השוטרים בזירת האירוע (צילום דוורות המשטרה)

תושבת חדרה בת 45 חשודה כי העלימה מס בסכומים של מאות אלפי שקלים, דחתה והתחמקה מדיונים בבית המשפט בטוענות שווה שהיא סובלת מחולי נפשי וגופני. יחידת ההונאה של מחוז חוף הצליחה לתפוס אותה בתום חקירה מורכבת וגיבוש תשתית ראייתית. האישה חשודה בשיבוש הליכי משפט ונסיון לקבלת דבר במרמה. יצוין כי עוד בשנת 2015 כנגד החשודה הוגש ע"י פרקליטות מחוז חיפה, כתב אישום חמור בגין זיוף ומרמה בנסיבות מחמירות בהיקףשל לא פחות מ- 800,000 ש"ח.

לדברי דובר מחוז חוף במשטרה רפ"ק חיים פונימונסקי מאז הגשת האישום הצליחה הנאשמת לדחות את דיוניה בבימ"ש או כלל לא להתייצב אליהם,  תוך צרוף מסמכים רפואיים אודות מצבה הרפואי והנפשי הבעיתיים לכאורה והיא ואף ניסתה להפסיק ההליכים המשפטיים נגדה. אבי שפירו, ראש יחידת הונאה של מחוז חוף מוסיף כי, "החשודה עשתה הצגה כל כך טובה בדיונים שלה בבית המשפט (אלו שהגיעה אליהם) עד כי בית המשפט התרשם שהיא מוגבלת לגמרי מבחינה גופנית ונפשית. כשהיא ראתה את החוקר מגיע אליה היא פשוט נאלמה דום, זה היה מעניין לראות איך אנשים יכולים 'לסובב' את מערכת המשפט".

השוטרים בזירת האירוע (צילום דוורות המשטרה)
השוטרים בזירת האירוע (צילום דוורות המשטרה)

במהלך התקופה האחרונה, הצליחה יחידת ההונאה של המחוז לאסוף ראיות המעלות חשד להצגת מצג שווא של החשודה בנוגע למצבה הרפואי והנפשי ונסיון המרמה בהפסקת ההליכים המשפטיים. לפני כשבוע היא נעצרה ומעצרה הוארך בבימ"ש עכו מעת לעת כשהשבוע הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע ומעצרה הוארך עד יום חמישי. בכוונת הפרקליטות להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד החשודה.

"היא מאוד הופתעה שהחוקרים הגיעו אליה, החוקרים אמרו שפניה ממש החווירו והיא ניסתה כל הזמן להתחמק, אמרה שהיא לא יכולה לראות או לא יכולה לזוז. בחמש שנים שבהם אני עובד בתפקידי לא יצא לי להוציא לעיתונות הודעה דומה על אדם שתפסו אותה כך כשהוא מרמה כל הזמן", אמר ל'חדשות חדרה' רפ"ק פונימונסקי, “המשטרה עשתה עליה תצפיות ארוכות עד שנחשפה האמת ויוגש נגדה שוב כתב אישום על כל הניסיון להתחמק מהליך משפטי. זה סוג של נחישות להעמיד אדם לדין, סך הכל המערכות בארץ עובדות לאט ואנשים מנסים לנצל את זה. במקרה הזה המשטרה החליטה שהיא לא תאפשר את הביזוי הזה של התחמקויות חוזרות ונשנות והצליחה למצוא ראיות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות