fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השנה הגדולה של יופיטר

האסטרולוגית קרני צור ממעלה צביה צופה שנה מאתגרת בתחומי החינוך והתקשורת בארץ ובעולם * "אני מאמינה שנראה בשנת תשע"ט הרבה מאוד המצאות חדשות תופסות תנופה ומתממשות ומעלות את כל העולם לפלטפורמה חדשה. חידושים המשנים לגמרי את כללי המשחק והמציאות הקיימת"
קרני צור - צילום פרטי
קרני צור (צילום פרטי)

 

 

קרני צור, תושבת מעלה צביה, החלה את דרכה האסטרולוגית בארץ בשנת 2000 וכיום היא מייעצת על פי המפה האסטרולוגית, מלמדת ומעבירה סדנאות אסטרולוגיות גם ברחבי העולם. הקלפים האסטרולוגיים שיצרה מתורגמים  לשמונה שפות, וספרה החדש Stories of Ancient Astrology יצא לאור לאחרונה.

צור הביאה לעולם את שיטת "האסטרולוגיה החדשה", המשלבת את האסטרולוגיה הקלאסית עם מיקומם המדויק של הכוכבים על פי האסטרונומיה. פרט לפגישות הייעוץ האישיות, היא מקיימת גם סדנאות וערבים של תצפית כוכבים להיכרות עם השמיים.

הכוכבים שמככבים

קרני צור - צילום פרטי
קרני צור (צילום פרטי)

צור: "עומדים לצוץ קשיים בתחומים מהותיים כמו תקשורת, תנועה וחינוך. אולם הלחץ והקושי שיצרו תחומים אלו הם-הם אשר יניעו את העולם, ואותנו, למצוא לתחומים אלה פתרונות חדשים ויצירתיים. לפעמים צריך לפגוש את הכאב בצורה ברורה על מנת להתחיל ולחפש מזור.

"שני כוכבי השמיים אשר ישפיעו עלינו ביותר בשנה הקרובה הם יופיטר, גדול הכוכבים במערכת השמש, סאטורן, הכוכב בעל החישוקים, שנחשב לגורם המאתגר של המפה, 'אדון הקארמה', זה אשר מוודא שמעשי העבר שלנו לא ייוותרו ללא תוצאות. שני כוכבים אלה משפיעים על מגמות עולמיות מעניינות, שאותן נראה גם בעולם הגדול, גם בארצנו וגם באזור האישי מאוד שלנו – כרמיאל ומשגב.

סאטורן, אדון הקארמה, מתייצב בשנת תשע"ט על קו ההוראה, וזו תהיה הזירה החשובה והגדולה ביותר, שבה סאטורן יציב אתגרים ומחסומים. סאטורן מדבר איתנו על מציאת האיזון הנדרש בין לימוד של ידע חדש והעברת הידע לאנשים אחרים. בין שתיקה לבין דיבור. בין הכלה לבין שיתוף. קו זה יהיה משמעותי מאוד גם בחיים האישיים של כל אחד ואחת מאיתנו, וגם משמעותי ביותר ומאתגר ביותר ברמה הארצית והעולמית.

"כל מה שקשור לתקשורת עשוי להיות מאוד מאתגר בשנת תשע"ט, וכך גם כל מה שקשור ללימודים. קו ההוראה עובר במפה האסטרולוגית גם דרך האזור שעוסק בטיולים ובמרחב – ומכאן שגם נושא התנועה יהיה מאתגר בשנה הקרובה.

"בענייני התקשורת. יכול להיות שנושאים של הגבלת התקשורת, הגבלת זכות הדיבור ואפילו הגבלת חופש הדעה, יעלו על הפרק במקומות שונים בעולם. אנחנו נראה יותר ויותר נוקשות ופחות ופחות חופש בכל מה שקשור לתקשורת והבעת רעיונות.

"נושא החינוך יעלה אף הוא לכותרות העולמיות, עם אתגרים רבים וקשיים שיצוצו. יכול להיות שנראה חוקים יותר נוקשים בכל מה שקשור לחינוך או שנראה יותר ויותר אנשים שחווים קושי עמוק עם מסגרות החינוך הקיימות.

"חופש התנועה. לא מדובר רק על נושאי תחבורה, אלא על עצם התנועה החופשית. בשנים האחרונות העולם חווה נדידת עמים של ממש, כאשר מיליוני אנשים עברו ממקום למקום בעולם. המיקום שבו סאטורן וראש הדרקון ניצבים זה מול זה מדברים על הפחתת חופש התנועה במקומות רבים בעולם, וזו מגמה שצריך לצפות לה, יחד עם האתגרים והקשיים אשר תציב (וזה אומר שאם אתם מתכוונים לעבור לארץ אחרת, מומלץ לעשות זאת עכשיו, כאשר הגבולות עוד חופשיים ופתוחים, יהיה יותר קשה לעשות זאת בשנה הבאה ואילך).

"אז שנת תשע"ט עשויה להיות מאתגרת בתחומי התנועה, החינוך והדיבור, אולם מנקודת המבט הרחבה יותר מגמת האתגרים והקשיים היא להאיר את עינינו בצורה ברורה (גם אם כואבת) לדברים מסוימים אשר דורשים חידוש. והחידוש כמובן יבוא. מהיכן? באסטרולוגיה ברור שהחידוש יבוא השנה באמצעות הכוכב יופיטר.

"יופיטר, כוכב המזל וההצלחה, נמצא במגמה של חדשנות בשנת תשע"ט ועומד להאיץ בנו לא להסתפק במועט ובקיים, אלא לפתוח דלתות חדשות ולהאיץ בעצמנו להתקדם ולהתפתח. יופיטר יפתח בפנינו מסלולים חדשים שאפילו לא חשבנו עליהם ויציב בפנינו את הרמה הבאה אליה נוכל לטפס, וגם יעזור לנו להגיע לשם במהירות גדולה ממה שחשבנו.

"ברמה העולמית מיקומו של יופיטר מציע, כי פתרונות לעניינים גלובאליים לא יבואו באותן הדרכים בהן השתמשו כבר שנים. השינוי והקדמה לא יגיעו מאותם הדברים עליהם חשבו כבר בעבר או הדברים שנוסו. ברור יהיה לעוד ועוד אנשים שלא יעזור להמשיך יותר בכוח באותו כיוון מוכר, אלא שנדרשת דרך חדשה. השינוי וההצלחה יבואו על ידי היפתחות לרעיונות חדשים ולרמות חדשות של חשיבה ועשייה וקבלה של רעיונות חדשניים אשר עד כה רק היו על הרקע.

"אני מאמינה שנראה בשנת תשע"ט הרבה מאוד המצאות חדשות תופסות תנופה ומתממשות ומעלות את כל העולם לפלטפורמה חדשה. חידושים המשנים לגמרי את כללי המשחק והמציאות הקיימת, כמו תחבורה מסוג אחר, שימשו נרחב יותר באנרגיה מסוג חדש. הרבה דברים שמתבשלים אט-אט בשוליים, אבל עוד לא מצאו את התזמון הנכון לכך שהעולם יקבל אותם, עכשיו יוכלו לשגשג וממש לתפוס. "סוף סוף העולם מוכן כולו לעבור לרמה הבאה שהם מציעים, והאפשרויות החדשות והפחות קונבנציונאליות יכולות להפוך להיות במיינסטרים, בעיקר כאלה עוסקות בשימוש נכון באנרגיה שלנו.

בחירות, בחירות

"גם בארצנו שלנו נראה פתיחות הולכת וגוברת לשינויים ולחידושים ובאווירת הבחירות ההולכת המתקרבת בערים ובמועצות האזוריות, נראה שמה שיתפוס בעיקר אנשים הוא הרצון לחדש, לשנות ולעשות מעשים מוחשיים על מנת להביא את הסביבה שלנו קדימה – ולא לשמר את דרכי העבר, אשר בימים אלה מביאים לתוצאות נוקשות וחונקות מדי.

"הפתרונות, אגב, לא יבואו ברגע אחד. נראה ששנת תשע"ט תהיה בעיקר שנה של העלאת הקושי ואי הנוחות. אולם האתגרים והקשיים אשר יעלו השנה על הפרק יאירו את הצורך הבוער בדרך חדשה ויהוו ניצנים לדרך מיטיבה יותר אשר תחל כנראה לשגשג רק בסביבות שנת תש"פ".

ניתן למצוא את קרני צור בפייסבוק: "האסטרולוגיה החדשה" ובאתר: www.z-astrology.co.il

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות