fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: "אסור לפחד מהפחד"

איריס רותם, מעצבת תכשיטים. צילום: דורון גולן
איריס רותם, מעצבת תכשיטים. צילום: דורון גולן
איריס רותם, מעצבת תכשיטים. צילום: דורון גולן
איריס רותם, מעצבת תכשיטים. צילום: דורון גולן

בפינת העבודה שלה, איריס רותם, 59, מקרית מוצקין יוצרת תכשיטים יום ולילה "אני מרחפת כשאני יוצרת" היא אומרת "זה עולם מדהים". בהכשרתה רותם היא בכלל שרטטת בניין ובמשך 28 שנים עבדה כשכירה במשרד אדריכלים עד שהחליטה לעזוב.

"חיפשתי את עצמי" אומרת רותם, נשואה, אם לשתי בנות וסבתא לארבעה נכדים "עבדתי בכל מיני מקומות עד שהגעתי למסקנה שאני צריכה למצוא מה שמתאים לי". מכיוון שתמיד אהבה תכשיטים התחילה ללמוד את הנושא אצל שלוש מורות "וכל אחת מהן נתנה לי כיוון משלה". לפני ארבע שנים החליטה שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית והקימה את "שביל האירוסים".

"בלילה הייתי מכינה תכשיטים והייתי משאירה אותם לבעלי שיתן לי חוות דעת וזה עורר בי חדוות יצירה עוד יותר גדולה והתחלתי לעשות עוד ועוד תכשיטים. כשהיו לי מספיק תכשיטים הלכתי ליועצת אישית ויועצת שיווק ללמוד איך לשווק את העסק". כיום עובדת רותם עם כמה סלוני כלות בהם נמצאים התכשיטים שלה ובמקביל היא מוכרת תכשיטים ללקוחות. כל תכשיט הוא ייחודי ולאחר שהוא מוכן הוא מקוטלג ומצולם באלבום מיוחד שבו כתוב ממה וכיצד הוא מורכב.

"ההשראה שלי לעיצוב בסגנון וינטאג' באה מטיולים בעולם. אנחנו נוסעים המו. אני אוהבת לבקר בארמונות בעולם ולהתבונן בתמונות של נסיכות מפעם" היא אומרת "תכשיט הוא לא אקססורי, תכשיט הוא חלק מהלבוש" ומוסיפה "אם יש רצון אפשר להגיע לכל מקום, אסור לפחד מהפחד, לעשות הכל באהבה".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, או בדוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות