fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: אופנה בסגנון לובטון

רמי לובטון. צילום: דורון גולן
רמי לובטון. צילום: דורון גולן
רמי לובטון. צילום: דורון גולן
רמי לובטון. צילום: דורון גולן

בעולם של אופנת נשים שמשתנה לעיתים קרובות ומנסה להמציא עצמו מחדש בכל עונה, צריך שילוב של חוש אופנה וחוש מסחרי כדי לדעת מראש מה יהיה הלהיט הבא. את זה עושה רמי לובטון, 49, מקרית אתא, בחנות הבגדים שפתח בקרית מוצקין לפני 16 שנים.

"לכל אחד יש את הרגע שבו הוא צריך להחליט מה הוא עושה" אומר לובטון "אחרי הצבא שמתי לב שיש גל של מבנים גדולים, האנגרים, שמכרו בגדים לכל המשפחה. זה היה השלב שלי להחליט מה לעשות אז פתחתי האנגר של בגדים לכל המשפחה בכרמיאל וזה הלך מצויין". לובטון הבין עד מהרה כי השינוי מתקרב והוא פתח חנות שמיועדת לבגדי ערב לנשים בקרית מוצקין.

"הבנתי שזה הכיוון שיחזיק מעמד" הוא מסביר "בענף האופנה לא משנה המגדר, אם זה גבר או אישה, רוב המעצבים בעולם הם גברים. זה עניין של ראייה קדימה, לדעת מה הדבר הבא, לדעת את הטעם של הלקוחות שלי וכמובן שצריך גם חוש אופנה ואינטואיציה וכמובן שניסיון שנצבר לאורך השנים. ענף האופנה הוא מאוד מסוכן, הרבה נכנסים אליו מתוך מחשבה שכל מה שצריך זה למכור בגדים וזה לא נכון. יש המון מרכיבים כמו תיזמון החלפת הקולקציה, לשמור על מלאי נכון, להכיר את התקופות והעונות של השנה ולהיזהר מכל מיני ספקים שמנסים לעקוץ".

לובטון אומר שהעבודה בחנות לבגדי ערב לנשים אינה מסתיימת לעולם מכיוון שהוא חייב להיות "עם היד על הדופק" ולהתעדכן בכל חידוש שעומד להגיע לשוק. רגעי הנחת שלו מגיעים מהלקוחות "כשאני רואה שהן מעלות פוסטים בפייסבוק על המחמאות שקיבלו, זה עושה לי טוב לדעת שהצלחתי לקלוע לטעם שלהן. בגלל זה אני גם לא רוצה לפתוח עוד חנויות כי אז הולכים לאיבוד ומאבדים את הלקוחות. אני מעדיף להמשיך בדרך שלי ולעשות את זה הכי טוב שאפשר".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות