fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקריות הן יעד מועדף של משפרי הדיור

לעומת זאת, זוגות צעירים מעדיפים את חיפה וטירת כרמל. מנהלות שיווק של שתי חברות בנייה מסבירות מדוע זה כך
שרביב, גבעת אלונים צילום: אסף הבר
שרביב, גבעת אלונים צילום: אסף הבר

נתונים חדשים של משרד השיכון מגלים, כי הקריות מושכות אליהן משפרי דיור, בעוד חיפה וטירת כרמל הן החביבות על הזוגות הצעירים.

מהנתונים, שנותחו על ידי "אלדר צפון" עולה, כי 40 אחוז מרוכשי הדירות בקרית אתא ב~2015 הם משפרי דיור ו~37 אחוז הם זוגות צעירים; בקרית מוצקין, 45 אחוז מרוכשי הדירות הם משפרי דיור ורק 24 אחוז _ זוגות צעירים; בקרית ביאליק, 43 אחוז מרוכשי הדירות היו משפרי דיור.

פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב ממעוף הציפור (צילום: ויו פוינט)
פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב ממעוף הציפור (צילום: ויו פוינט)

שרה אילין, מנהלת השיווק של חברת שרביב, המקימה את פרויקט גבעת אלונים, מסבירה: "התפלגות הרכישות בקרית אתא משקפת גם את מה שקורה בפרויקט שלנו המציע בנייה רוויה, בניה נמוכה וצמודי קרקע של 610 דירות. הזוגות הצעירים רוכשים מטבע הדברים את הדירות הסטנדרטיות, שמחירן מתחיל ב~1.17 מיליון שקלים, שגם זוגות צעירים עם הון עצמי לא גבוה יכולים לרכוש אותן. מנגד, הפרויקט זוכה לביקושים גבוהים גם בקרב משפרי דיור, חלקם הגדול מגיע מחיפה, שמשדרגים לפנטהאוזים,דופלקסים וצמודי קרקע הנמכרים בפחות מ~2 מיליון שקלים".

חיפה הפכה למבוקשת על ידי זוגות צעירים בעיקר במתחמים הסמוכים למרכז מת"מ. על פי הנתונים, 34 אחוז מרוכשי הדירות במתחמים אלה הם זוגות צעירים ו~28 אחוז הם משפרי דיור.

יפה סדן, סמנכ"לית השיווק בחברת יוסי אברהמי: "חלק גדול מרוכשי הדירות בפרויקט שלנו עובדים בפארק ההיי~טק הסמוך. מדובר בשכונה חדשה שמושכת המון אנשי היי~טק מהצפון וממרכז הארץ ברמה סוציו~אקונומית גבוהה. הסטנדרט הגבוה של השכונה, ובמיוחד של פרויקט 'טורקיז' מאפשר לרוכשים לשדרג את איכות החיים שלהם ולגור במרחק הליכה ממקום העבודה במחירים אטרקטיביים במיוחד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות