fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד כואב לנהריה 81:78 נגד ירושלים אחרי שלשת ניצחון

גילברט בראון מאוכזב בסיום (צילום: מיכה פישנזון)

16 שניות לסיום המותחן אמש (מוצ"ש) נגד הפועל ירושלים, כשלוח התוצאות הראה שיווין 78:78, הספסל הנהרייני על קוצים וג'רלס מירושלים עם כדור אחרון ביד מוריד שעון. כל 2,100 הצופים בעין שרה ידעו מה הוא הולך לעשות – להרים זריקה לשלוש. דווקא ערן אסנטי שנחשב לשומר הטוב בקבוצה, פישל בשמירה עליו וקיבל על הראש שלשת ניצחון ששלחה אותו ואת חבריו לחדר ההלבשה עם הפנים בין הידיים ועם הפסד 81:78 על הבאזר.

IMG_0799
(צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה הגיעה למפגש מול ירושלים אחרי 4 ניצחונות ליגה רצופים ושיחקה טוב, אפילו מצוין לפרקים וידעה לחזור מפיגור 14 נק' בתחילת הרבע הראשון. החבורה של המאמן אריק אלפסי ניצלה דקות רעות של ירושלים בפתיחה ועלתה ליתרון 12:19 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני משהו לא עבד בהגנה של נהריה וירושלים ניצלה את ההזדמנות לחזור למשחק ועם הירידה למחצית הצליחה לעלות ליתרון ראשון 39:40.

גילברט בראון מול בר טימור (צילום: אדריאן הרבשטיין)
גילברט בראון מול בר טימור (צילום: אדריאן הרבשטיין)

במחצית השניה ירושלים כבר השתלטה על העניינים ועלתה ליתרון דו ספרתי 46:56 (דקה 26), אבל נהריה לא ויתרה בקלות והורידה את ההפרש בחזרה לחד ספרתי 55:62 בסיום הרבע השלישי.

בפתיחת הרבע הרביעי ירושלים הגדילה ל-14 הפרש 55:69 (דקה 32) ונראה היה שלנהריה יהיה קשה לחזור. שודלבראנד שמגלה יכולת טובה לאחרונה קבר שתי שלשות חשובות וזה רק 69:73 לירושלים (דקה 37). גילברט בראון שהיה מנומנם רוב המשחק התעורר בדיוק בזמן וחטיפה שלו וחמש נקודות שלו קבעו שיווין 76:76 דקה וחצי לסיום.

המום. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
המום. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ירושלים עם סל מהיר הובילה 76:78, אבל נאש עם 2 נק' קשות מתחת לסל דאג שוב להשוות, 78:78 – 48 שניות לסיום. ירושלים ניסתה לייצר נקודות מהירות אבל ללא הצלחה ובראון שניסה לנהל את ההתקפה של נהריה איבד כדור מכריע במסירה רשלנית לליאור אליהו. 16 שניות לסיום לג'רלס מירושלים היתה האפשרות לנצח את המשחק וכך עשה. שלשת ניצחון גדולה שלו קבעה 78:81 וגרמה לנהריה להישאר רק עם המחמאות על משחק לחימה עם הרבה אופי.

גילברט בראון מאוכזב בסיום (צילום: מיכה פישנזון)
גילברט בראון מאוכזב בסיום (צילום: מיכה פישנזון)

קלעו לנהריה: טיירון נאש 16 (9 כ"ח), יהונתן שולדבראנד 15, יינסי גייטס וגילברט בראון 11, ניק פאוסט ודרווין קיצ'ן (14 אס', 7 כ"ח) 6 כ"א, סטו דאגלאס 5, איגור נסטרנקו 4, ערן אסנטי 3, ניב ברקוביץ 1.

אריק אלפסי: "אנחנו יודעים להכאיב לעצמנו השנה ואנחנו עושים את זה יפה. לא שיחקנו טוב ברבע השני והשלישי ולא היינו מספיק אגרסיביים וקיבלנו המון סלים קלים. מצאנו את ההרכב ברבע האחרון שקודם כל יעשה הגנה ואני מצפה מהשחקנים לקבל החלטות יותר טובות ברגעים המכריעים. מצד שני להם יש שחקן שיודע לקחת את ההחלטות האלה וקלע פה שלשה גדולה למרות שהיה לי ברור שהוא ייקח את הזריקה הזאת והיינו צריכים לעשות משהו אחר וללחוץ על הכדור. לא ציפיתי שנאבד את הכדור ככה וצריך ללמוד מהמשחק הזה. אי אפשר לשחק הרבה דקות לא טובות ולצפות שננצח את המשחק".

ביום ראשון 29.1 נהריה תארח בעין שרה בשעה 19:25 את מכבי חיפה שהביסה אותה בסיבוב הראשון ברוממה. אלפסי: "חיפה התחזקו ויהיה משחק קשה ואני מקווה מאד שנשחק הרבה יותר התקפית ויהיו יותר דקות טובות בהגנה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות