fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפכתי טרגדיה לקומדיה"

הוא הותקף על ידי חיידק אלים, התאושש בדרך נס, פרנסתו נפגעה אך חברים טובים עזרו לו לצאת גם מזה, ועכשיו הוא צוחק על הכל במופע חדש. ננסי ברנדס מגיע להיכל התרבות במעלות ורגע לפני הוא מספר על הכל
יצא מחוזק ובריא. ננסי ברנדס (צילום: מנחם עוז)
יצא מחוזק ובריא. ננסי ברנדס (צילום: מנחם עוז)

הוא מצחיק מאוד. על איזה אין ויכוח. אפילו שיחת טלפון רגילה איתו או ראיון, שעל פניו אמור להיות רציני, מעורבת בהמון צחוק ומבט מעניין על החיים. מבט שהתחדד לאחרונה בעקבות אשפוזו בבית החולים איכילוב לאחר שנתקף על ידי חיידק אלים. אין אחד שלא שמע על המקרה שכיכב בכותרות לא מעט זמן. כל המדינה, וזו לא הגזמה, דאגה לשלומו של ננסי ברנדס, עוד מעט בן 70, עד כדי כך שגם הוא עצמו הופתע מזה.

יצא מחוזק ובריא. ננסי ברנדס (צילום: מנחם עוז)
יצא מחוזק ובריא. ננסי ברנדס
(צילום: מנחם עוז)

הוא מספר: "ביום כיפור האחרון הותקפתי על ידי חיידק אלים והחיים שלי היו ממש בסכנה. הרופאים כבר כמעט ויתרו והרימו ידיים, ואז קרה סוג של נס רפואי. אחרי שכל המערכות שלי קרסו, חזרתי לתפקוד. את השיפור במצב שלי אפשר לזקוף גם לזכות הטיפול המסור מאוד של הרופאים באיכילוב שהיו סביבי 24 שעות וזו באמת ההזדמנות להודות להם.

"הייתי מאושפז כמעט חמישה חודשים והשתחררתי לפני כחודש וחצי. עכשיו אני בריא ושלם לגמרי, כמו חדש. בעצם נולדתי מחדש והיום אני  מרגיש נהדר".

ברנדס עבר תקופה לא קלה, גם מבחינה רפואית וגם מבחינה אישית וכלכלית. בכל הזמן בו היה מאושפז הוא לא היה יכול לעבוד ולכן איבד פרנסה רבה. לכן, כשהשתחרר מבית החולים חברים טובים ארגנו עבורו שני מופעי התרמה כדי שיוכל לשוב ולעמוד על הרגליים. בנוסף, מאז שהבריא הוא מחובק על ידי הציבור בצורה יוצאת דופן.

ברנדס: "מישהו מלמעלה הצמיד לתקופה הכי קשה בחיים שלי את התקופה הכי יפה בחיים שלי. בחיים לא עברתי תקופה יפה כמו בזמן האחרון ואני מכוון לחום, לאהבה ולדאגה שאני מקבל ברחוב כל יום. מדינה שלמה דאגה לי, זה בלתי נתפס. קיימו עבורי תפילות המוניות ודאגו לי, וזה גורם לי להתרגש כמו ילד".

תן דוגמה.

"לפני כשבועיים וחצי אוטובוס באבן גבירול עצר לידי, הנהג השאיר את הנוסעים, ירד, בא לחבק אותי ולשאול אותי אם הכל בסדר. או קופאית שראתה אותי ובכתה מרוב התרגשות. זה כאילו כולם משפחה".

ספר על המצב הבעייתי אליו נקלעת.

"בזמן האשפוז לא עבדתי והתבטלו לי 24 הופעות, מה שפגע לי בפרנסה. לנו, האמנים, יש בעיה שאם אנחנו לא מופיעים ולא מתפרנסים, אנחנו בצרות. יש לי ארבעה ילדים ושלושה נכדים שאני צריך לדאוג להם, וזה יצר אצלי בעיה רצינית מאוד. בגלל זה התאספו החברים שלי וארגנו עבורי שני ערבים. הראשונים שהרימו את הכפפה הם רחלי וגבי בן גלים מתיאטרון הצפון. הם ארגנו לי שם מופע התרמה שהתקיים לפני חודשיים בו הופיעו היו צביקה פיק, גיל שוחט, דניאלה לוגסי, דינה אור ומיראל רזניק. הם הפיקו, תרמו את האולם ודאגו להכל והיה מרגש  מאוד. לפני כחודש, בבית החייל, התקיים ערב שהיה פסגת הקריירה שלי. בחיים שלי לא עברתי יום כל כך מרגש. אייל מדני ארגן ויזם את האירוע שם כשעל הבמה עלו אייל גולן, שלומי שבת, יהודה פוליקר, אדיר מילר, צביקה הדר, מיקי קם, ציפי שביט ואפרת רותם. לשני האירועים הגיע קהל של 1000 איש וזה היה מדהים. כל האמנים הופיעו בהתנדבות וההכנסות היו עבורי. כולם היו בשביל לעזור לי לחזור ולעמוד על הרגליים אחרי מה שעברתי, וזה חימם את הלב. מה שריגש אותי הכי הרבה, היה הקהל שהגיע בהמוניו. אני ממש בכיתי מול ההפגנה של האהבה והסולידריות אליי. גם מהתקשורת קיבלתי המון פרגון והוזמנתי ל~21 תוכניות טלוויזיה".

עכשיו, כשהוא בריא וחזק, הוא בטח שלא מתכוון לעצור, והוא כבר כתב מופע חדש איתו הוא רץ ברחבי הארץ. ביום חמישי הבא, 31 בחודש הוא מגיע איתו להיכל התרבות במעלות.

ספר על המופע החדש.

"כתבתי הופעה חדשה ושם אני צוחק על זה שאם לפני האשפוז אנשים היו אומרים לי 'ברנדס ספר בדיחה', אז עכשיו הם אומרים לי 'איך אתה מרגיש? בוא, אני אספר לך בדיחה'. המופע נכתב בעקבות המשבר הבריאותי שעברתי ואני מתחיל לרוץ איתו ברחבי הארץ. המופע נקרא "ננסי ברנדס חי" ושתי האותיות נס מודגשות כי אני באמת נחשב נס רפואי.

"בחלק ניכר מהמופע אני מדבר בהומור על מה שעבר עליי. הפכתי טרגדיה לקומדיה. אני מדבר גם על המצב המצחיק שיש לי נכדים שיותר גדולים מילדיי, צוחק על זה שהבת שלי חזרה בתשובה ועל המפגש שלי עם הדת, צוחק על זה שאני נשוי לאשה שצעירה ממני ב~30 שנה ואיך אני מתמודד עם להיות אבא בגילי.

זה מופע של הרבה צחוק, הומור, תובנות ופשוט שעה וחצי של הנאה.

"בכל התקופה האחרונה התגעגעתי הכי הרבה לקהל. המשפחה הייתה לידי כל הזמן אבל התגעגעתי מאוד לבמה, לקהל, לחום שלו ולתגובות שלו. כשאני עומד מול הקהל אני מבין שצדקתי בבחירה שלי וכמה אני אוהב להצחיק".

בואו לצחוק. יום חמישי, 31 בחודש, היכל התרבות במעלות, בשעה 21:00.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות