fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו ונצרת עילית נפרדו בתיקו בגביע הטוטו

הפועל עכו פתחה את העונה בצליעה, כשלא הצליחה לנצח את הפועל נצרת עילית, קבוצה שרוב שחקניה לא עברו בבקרה התקציבית ושילבה בהרכבה מספר שחקני נוער, והמפגש ביניהן הסתיים בתיקו אפס. המשחק היה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. בעכו, שדיברו על כך שהם לוקחים את גביע הטוטו ברצינות על מנת להעשיר מעט את הקופה, בוודאי מאוכזבים מהתוצאה, אם כי נותרו עוד 2 משחקים להשגת המטרה, עלייה לשלב הבא.

במשחק נבחן הבלם דימיטרו ריזוק מאוקראינה, ובימים הקרובים צפויה להתקבל החלטה לגביו.

במחזור השני בגביע הטוטו תצא הפועל עכו לעוד משחק חוץ, הפעם נגד הפועל עפולה (יום שישי, 12.8, שעה 16:30).

ראשי המועדון לא היו שבעי רצון מהיכולת של הקבוצה נגד נצרת עילית, כפי שתיאר מנכ"ל הקבוצה רפי סולטן: "אין תירוצים, אנחנו לא מרוצים. לא ליכולת כזאת ציפינו, אבל אנחנו גם מבינים שמדובר משחק רשמי ראשון. שבוע לפני פתיחת הליגה, אנחנו צריכים להיראות טוב יותר".

עוזר המאמן איציק טוויזר: "ייצרנו והגענו להמון מצבי הבקעה וזה כבר נתון מעודד. לדעתי, סבלנו מחוסר מזל ואולי קצת מחוסר ריכוז. צריך להתחשב בעובדה שנבנית פה קבוצה חדשה ואנחנו בעיצומו של תהליך התחברות. אין ספק שהתוצאה מאכזבת, אבל יש בהפועל עכו קבוצה טובה, שבאה לכל משחק כדי לנצח ועם התקפה מבטיחה שעוד תהיה פורייה העונה".

acco-ne-17

לא מצאו את הרשת. אליאור סיידר מעכו מרחף מעל שחקן נצרת עילית (צילום: הפועל עכו)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות