fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית בסכנת ירידה לליגה א'

הבקרה התקציבית מאיימת להוריד את הקבוצה לליגה א', לאחר שתקציבה לעונה הקרובה לא אושר. מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, קיבל את הבשורה בסופיה רק מאמצעי התקשורת והגיב: "בושה וחרפה שהם מוציאים הודעה כזו לתקשורת לפני בכלל שישבו איתנ
המנכל ברעם בבולגריה (צילום יצחק סולומון)
המנכל ברעם בבולגריה (צילום יצחק סולומון)

הפועל נצרת עילית עדיין נמצאת במחנה האימונים בבולגריה, ממנו היא עתידה לשוב הלילה (רביעי) אבל ראשי הקבוצה קיבלו שם הודעה לא נעימה: הבקרה התקציבית מאיימת להוריד את הקבוצה לליגה א', לאחר שתקציבה לעונה הקרובה לא אושר.

באותה הקלחת נמצאת גם הפועל פתח תקווה. היורדות בעונה החולפת, מכבי יבנה ומכבי קריית גת, קיבלו הודעות לפיהן עליהן להתכונן לאפשרות שישחקו בעונה הבאה בליגה הלאומית במקום בליגה א'.

המנכל ברעם בבולגריה (צילום יצחק סולומון)
המנכל ברעם בבולגריה (צילום יצחק סולומון)

מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, קיבל את הבשורה בסופיה רק מאמצעי התקשורת והגיב: "בושה וחרפה שהם מוציאים הודעה כזו לתקשורת לפני בכלל שישבו איתנו. להפועל נצרת עילית יש בעיות כלכליות וזה לא חדש, אבל אני מאמין כי בסופו של דבר נדע להתגבר ולאשר את התקציב. אין לי צל של ספק כי בעונה הבאה נשחק בליגה הלאומית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות