fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מטה אשר/עכו כבשה את הפסגה

מפגש ישראלי בטורקיה. המאמן דיויד בלאט עם מטה אשר/עכו (צילום: מיכאל קישון)

הפועל מטה אשר/עכו חזרה לראשות הטבלה אחרי ניצחון ביתי על מכבי ת"א, 0:3 (22:25, 24:26, 26:28). זה לא היה קל, בטח לא מול הקבוצה היחידה העונה שניצחה את מטה אשר/עכו, שבשורותיה משחק הברזילאי לאונרדו דוס סנטוס, מכוכבי מטה אשר/עכו בשלוש השנים האחרונות.

לפני פתיחת המשחק העניק מנהל מטה אשר/עכו עופר מסד, זר פרחים לדוס סנטוס, אבל פה נגמרה הנחמדות ועל הפרקט התנהל קרב איתנים של ממש כשכל מערכה היתה מותחת מקודמתה.

דוס סנטוס (צילום: אדריאן הרבשטיין)
דוס סנטוס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן נועם כץ: "התוצאה קצת משקרת, כי המשחק היה צמוד לכל אורכו. אני מרוצה מהיציבות שגילינו לאורך המשחק וגם כשמכבי נלחמה ולחצה, ידענו לצאת מזה ולנצח. עוד יהיו מאבקים קשים, גם נגד מכבי ת"א וגם נגד הפועל כפר סבא, ואנחנו צריכים להשתפר".

הניצחון העלה את האדומים למקום הראשון בטבלה, עם מספר נקודות זהה (33) לשנייה, מכבי ת"א. למטה אשר/עכו משחק חסר.

במוצאי שבת הקרובה (28.1) תתארח מטה אשר/עכו אצל האחרונה בטבלה, ק. ק. ת"א, וביום שלישי (31.1), היא תצא לעוד משחק חוץ כשתתארח אצל הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר.

 שלום לך אירופה

הפועל מטה אשר/עכו סיימה את דרכה בזירה האירופית, לאחר שהפסידה גם במשחק השני נגד פנרבחצ'ה מטורקיה, 3:0 (25:23, 25:20, 25:20).

האדומים נתנו פייט אדיר לטורקים וגרמו להם להזיע בכל מערכה, אבל היתרון האיכותי והסגל העמוק של המארחים הכריע את המשחק.

מפגש ישראלי בטורקיה. המאמן דיויד בלאט עם מטה אשר/עכו (צילום: מיכאל קישון)
מפגש ישראלי בטורקיה. המאמן דיויד בלאט עם מטה אשר/עכו (צילום: מיכאל קישון)

ג'יאן אורטיז (15 נק') וגנדי סוקולוב (14 נק'), בלטו במטה אשר/עכו, שתתרכז כעת בהגנה על תאריה בליגה הישראלית: אליפות וגביע המדינה.

המאמן נועם כץ: "היה לנו משחק טוב מאוד בטורקיה ואני בהחלט מרוצה מההופעה המכובדת שלנו מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. הצלחנו לשמור על יציבות לאורך דקות רבות במשחק ועם קצת ניסיון ואמונה, יכולנו לנצח במערכה הראשונה. סיכום המסע האירופי שלנו מראה על התקדמות גדולה וחשוב שנמשיך את השתתפותנו בזירה האירופית כדי לצבור בעתיד יותר ניסיון וגם לדעת להתמודד מול קבוצות מהרמות הגבוהות. לדעתי, יש לנו את היכולות הנדרשות לשחק ברמות האלה ומה שצריך זה פשוט יותר ניסיון ועומק בסגל השחקנים. אני חושב שעברנו חוויה בלשחק מול קבוצות גדולות ואפשר ללמוד מהם מבחינה מקצועית וארגונית".

היו"ר מיכאל קישון: "המשחקים באירופה גיבשו אותנו מבחינה מקצועית, וכעת פנינו לאתגרים בליגה ובגביע".

בסיום המשחק, אירחה הקבוצה את דיוויד בלאט, מאמן הכדורסל הישראלי, שמאמן כיום את קבוצת דרושפאקה מטורקיה, לארוחת ערב משותפת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות