fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה/אולגה פותחת עונה. קדוסי: כל העיר פה סביב הכדורגל

הרכש הנוצץ של הקבוצה השתתף באימון הפתיחה והתרשם מאוד מהאנשים בחדרה. הפנים החדשות הנוספות: גיא כהן, אשרף רבאח ואילון אלימלך. גם ויטלי גנון ואבי קרמר נטלו חלק באימון

הפועל חדרה אולגה ביצעה השבוע את ההחתמה הכי משמעותית שלה עד כה העונה, כאשר צירפה את החלוץ אוהד קדוסי. בכך שלחה חדרה מסר שהיא כאן בשביל להישאר. העולה החדשה ללאומית ביצעה החתמה מרשימה בדמות חלוצה של הפועל ראשון לציון בעונה החולפת. קדוסי כבש 13 שערים בכל המסגרות במדי הקבוצה מעיר היין.

חלוצה החדש של חדרה אמר לאחר החתימה: "לא הודעתי לראשון לציון ולא לאף אחד. הסיפור בראשון נגמר וממשיכים הלאה. הלוואי ונעלה את חדרה כמה שיותר גבוה. בשבוע שעבר, אם הייתם שואלים אותי על חדרה, אולי הייתי מרים גבה".

השחקנים החדשים של חדרה עם מומו ניסטל
השחקנים החדשים של חדרה עם מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

קדוסי התייחס לבואו לחדרה: "ישבתי עם היו"ר לשיחה, הבנתי ממנו שהוא הולך לעשות דברים טובים, להביא שחקנים טובים. הייתי בהלם שאג'ידה חזר לארץ ועוד לחדרה, אף פעם לא היה שוער ברמה הזו בלאומית. היו"ר רוצה עוד שחקנים טובים וגם יגיעו. נהיה קבוצה נחמדה ונתמודד על הפלייאוף העליון. גירה אותי הפרויקט, צורת המשחק, המאמן משחק כדורגל, באים ליהנות. כל העיר סביב הכדורגל. חוזה? לא מתלוננים".

החלוץ, שכבש לא מעט גם בליגת העל, סיפר על הסיבות שהביאו אותו לרדת לליגה הלאומית: "חזרתי בשנה שעברה לליגה הלאומית, יחסית נתתי את התפוקה שלי, למרות שכמעט לא שיחקתי בסוף הפלייאוף. אם הייתי 10 שנים צעיר יותר, הייתי הולך לליגת העל ומחכה ובונה את השם שלי, אבל אני כבר לא במקום הזה. ראיתי בחדרה יו"ר שהוא בנאדם, אורן גולן, אין הרבה כאלה בכדורגל, זה מזכיר לי את אלונה ברקת בזמנו, כשהגעתי לב"ש. אני רואה שהוא רוצה את טובת המועדון והעיר. פעם היה מפחיד לרדת ללאומית, כי לא רואים ולא שומעים אותך, אבל היום זה הרבה יותר מסוקר".

שחקני חדרה. מתחילים
שחקני חדרה. מתחילים (צילום: שלומי גבאי)

חדרה פתחה השבוע את האימונים לעיני כמה עשרות אוהדים ועם הפנים החדשות בדמותם של קדוסי, גיא כהן, אשרף רבאח ואילון אלימלך. באימון הפתיחה השתתפו כ-30 שחקנים, חלקם נבחנים שהגיעו להרשים את המאמן מומו ניסטל.

מי שעוד הגיעו לאימון היו אבי קרמר, דודי הלל וויטלי גנון, שהחליט לנסות להרשים את ניסטל ולסדר לעצמם מקום בסגל לעונה הבאה.

פותחים מול רמה"ש

הגרלת משחקי הליגה הלאומית וגביע הטוטו נערכו השבוע על ידי מנהלת ליגת העל באצטדיון בנתניה. חבר הנהלת חדרה, איציק טפירו, ייצג את המועדון וקיבל את עירוני רמת השרון במחזור הראשון כאשר חדרה היא זאת שתארח את המשחק באצטדיון בעפולה. במחזור השביעי תצא חדרה למשחק חוץ מול הפועל פתח תקווה ושבוע לאחר מכן חדרה תשחק מול הפועל תל אביב ובמחזור ה-12 תשחק הקבוצה מול הפועל כפר סבא. חדרה תסיים את העונה במשחק בית מול מכבי הרצליה. אגב, גם משחק הפתיחה בגביע הטוטו יהיה מול רמה"ש.

אוהדי חדרה בקבלת פנים לשחקנים באימון הראשון
אוהדי חדרה בקבלת פנים לשחקנים באימון הראשון (צילום: שלומי גבאי)

מאמן הקבוצה, מומו ניסטל, התייחס להגרלת המשחקים: "הגרלה טובה, אבל זה לא ממש חשוב. כל הקבוצות חזקות. כל המשחקים המעניינים ייערכו אצלנו בבית בסיבוב הראשון וזה חשוב מאוד. למען האמת הייתה לי הרגשה שנארח את רמת השרון בבית במחזור הראשון, נכין את הקבוצה כמו שצריך. אני קורא לכל האוהדים להתחיל להתגייס וללוות אותנו בצורה צמודה ואוהדת כמו בשנה האחרונה, אנחנו מאוד זקוקים להם השנה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות