fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העירייה סללה חניון ציבורי, התושבים נדרשים לשלם

תושבי רחוב הגיבורים נדהמו לגלות דרישת תשלום של 14 אלף שקלים. בעקבות התלונות העירייה החליטה להקפיא את התשלום ותבחן את הנושא מחדש
חניון קוטלר. עשרות אלפי שקלים למשפחה (צילום: שלומי גבאי)
חניון קוטלר. עשרות אלפי שקלים למשפחה (צילום: שלומי גבאי)

תושבים ברחוב הגיבורים בחדרה, שמאחוריו סללה העירייה לפני מספר חודשים את חניון קוטלר, כדי להקל על מצוקת החנייה במרכז העיר חדרה, התלוננו השבוע בתקיפות על כך שעל אף שמדובר בחניון ציבורי, שההכנסות ממנו מועברות לעירייה, הם אלה שנדרשו לשלם תמורתו, ולא מעט כסף: כ~14,000 שקלים בממוצע לדירה.

מיותר לציין שלדיירים המתגוררים בסמוך לחניון אין אישור להחנות במקום מבלי לשלם, מה שמעלה עוד יותר את השאלה מי נתן את ההוראה לחייב את הגובלים בהוצאות?

את הרעיון להקים את החניון הגה חבר המועצה, עו"ד יניב דרי, במסגרת וועדה מיוחדת שהוקמה לצמצום מצוקת החנייה.

חניון קוטלר. מי נתן את ההוראה? (צילום: שלומי גבאי)
חניון קוטלר. מי נתן את ההוראה? (צילום: שלומי גבאי)

טענות הדיירים קיבלו במהרה תמיכה גורפת כמעט מכל גוף אפשרי בחדרה, כולל חברי מועצה. חבר המועצה אוהד מרחב, מחזיק תיק הצעירים והספורט, פנה בתחילת השבוע לראש העיר צביקה גנדלמן בנושא. "לא ברור לי מה הועילו חכמים בתקנתם אם לבסוף התשלום בגין החניון (הציבורי) מתגלגל לפתחם של התושבים הסמוכים. גם אם יש עיגון חוקי לכך (לדעתי חלש) אין שום הגיון או צידוק ציבורי להשית את התשלום על התושבים".

ל"חדשות חדרה" הוסיף מרחב: "חבל שהצעה פופוליסטית של חבר מועצה גורמת בסופו של דבר להוצאות כספיות כבדות מצד התושבים. אני בטוח שפניות התושבים ייפלו על אוזניים קשובות״.

מעיריית חדרה נמסר כי בעקבות פניית התושבים, ראש העיר הנחה את מהנדס העיר להקפיא בשלב זה את התשלום ולבחון את הנושא מחדש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות