fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העונה הסתיימה, כאבי הראש רק התחילו

הפועל חדרה/אולגה חגגה רשמית בשבוע שעבר את האליפות ואת העלייה. אבל במועדון כבר חושבים על הלאומית: עדיין אין סיכום עם מומו ניסטל, התקציב עדיין לא ברור. תמונת מצב מלאה

קבוצת הכדורגל של הפועל חדרה/אולגה סיימה את עונת המשחקים עם ניצחון ביתי 0:4 על הפועל מגדל העמק. למעשה זה היה המשחק האחרון של הקבוצה בליגה א', שאינו קבע דבר כמובן.

כ-2500 אוהדים הגיעו בכדי להריע להפועל חדרה/אולגה על אחת העונות היפות בהיסטוריה של המועדון. עוד לפני המשחק הגיעו מכובדים רבים בכדי להצדיע לקבוצה וביניהם שר האוצר משה כחלון וחברת הכנסת נאוה בוקר. גם ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן נאם בטקס הענקת צלחת האליפות והבטיח כי ייעשה הכל בכדי שהקבוצה תשחק בעונה הבאה במגרש העירוני. בנוסף הבטיח גנדלמן כי העירייה תעזור בכדי שחדרה תעמיד קבוצה ראויה לעונה הבאה.

מניפים את צלחת האליפות היוקרתית (צילום: שלומי גבאי)

היה גם משחק וחדרה עלתה עם רוב השחקנים המחליפים, אבל עם שני כוכביה – הבלם יעקב אבבא והחלוץ אסי גומה. למרות ההרכב המשני חדרה הציגה משחק איכותי שמתאים לקבוצה שתשחק בעונה הבאה בליגה השנייה. מתנאל טדסה ואלירן שמש כבשו לחדרה במחצית הראשונה ושער עצמי עם שער נוסף של סהר אזולאי סגרו את הסיפור במחצית השנייה.

מיד עם סיום העונה החלו ראשי הקבוצה בהכנות לעונה הבאה. כבר בתחילת השבוע נפגשו אנשי העמותה שמנהלת את המועדון, בראשות היו"ר אורן גולן עם ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן והחלו בדיונים לגבי גובה התקציב לעונה הבאה. בחדרה מתכוונים להבין מה יהיה גודל התקציב ורק לאחר מכן להתחיל בהכנות רשמיות דוגמת החתמת המאמן והשחקנים.

בנוסף נפגשו ראשי חדרה עם אנשי מנהלת הכדורגל ושמעו מהם על התיקצוב שמגיע לחדרה מצד אחד ומצד שני שמעו על הדרישות של המנהלת לשיפוץ המגרש הביתי.

IMG_7109
חוגגים אליפות (צילום: שלומי גבאי)

כאמור, לאחר בניית התקציב יתחילו בשיחות עם אנשי מקצוע לקראת העונה הבאה. במועדון מתכוונים להביא מנכ"ל או איש ייעוץ בעל ניסיון בשתי הליגות הראשונות שיוכל לעזור לחדרה בניהול הקבוצה. בנוסף, גולן טרם נפגש עם מאמן הקבוצה מומו ניסטל. בחדרה מתלבטים באשר למינויו של ניסטל, כאשר מצד אחד יש כאלה שטוענים שהמאמן עשה היסטוריה וראוי לפתוח את העונה הבאה, אם כי יש גם גורמים בהנהלה שמספרים על יחסים קרירים בין המאמן לראשי הקבוצה, והוסיפו כי אופיו הבעייתי עלול להוות מכשול. "ניסטל הוא מאמן שהצליח ויכול להצליח רק בחדרה. הוא אומנם זורק שיש לו הרבה הצעות, אבל בינתיים הוא מחכה לנו וככה זה יישאר", אמרו במועדון החדרתי.

בנוגע לשחקנים, בשלב הראשוני נראה כי שחקני הבית כמו השוער נמרוד כהן, הבלם יעקב אבבא, הקשרים אליאס זאנה ומנשה זלקה וגם החלוץ אסי גומה ימשיכו עונה נוספת. גם הבלם אלירן חודדה והחלוץ משה בן לולו צפויים להמשיך כי לשניים חוזה לעונה נוספת במועדון. בחדרה היו רוצים להמשיך גם עם ויטלי גנון וגם עם סלים עמאש. שאר השחקנים יצטרכו למצוא את עצמם במועדונים אחרים. בנוסף, בכוונת המועדון להביא אנשי מקצוע נוספים לצידו של המאמן – מאמן כושר ומאמן שוערים בכירים, כמקובל בליגה מקצוענית בישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות