fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה פשטה על נהריה: נתפסו בתי הימורים, כסף ורכוש

פשיטה על אינטרנט קפה בנהריה ( צילום: דוברות משרד המשפטים)
פשיטה על אינטרנט קפה בנהריה ( צילום: דוברות משרד המשפטים)

היום (רביעי) התקיים מבצע אכיפה משולב נהריה כנגד פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים בעיר, בפיקוד תחנת משטרת נהריה.

משטרת נהריה נתקבלו פניות תושבים שנקלעו לפת לחם כתוצאה מהשתתפות בני משפחותיהם במשחקי הימורים אסורים שפעלו מתוך בתי קפה אינטרנט בעיר. משטרת ישראל פועלת באופן שוטף במהלך כל השנה נגד עסקים אלו מהם מתבצעת פעילות ההימורים הבלתי חוקים. עד כה פעלה משטרת נהריה לסגירתם של 15 עסקים בעיר שנחשדו בהפעלת הימורים, נערכו שימועים לבעלי המקומות והוגשו 8 כ"א.

בשעות הצהריים נערכה המשטרה בכוחות גדולים ובשילוב גורמי אכיפה נוספים (שולחן עגול) רשות המיסים, מס הכנסה, ביטוח לאומי והמרכז לגביית קנסות וערכה חיפושים בארבעה עסקים בעיר שעפ"י החשד התבצעה מהם פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים. נציין כי קדמה לפעילות הגלויה היום פעילות סמויה במהלכה נאספו ראיות אודות הפעילות הבלתי חוקית.
פעילות האכיפה שנערכה היום ופעולות האכיפה שקדמו לה לוו בסיוע הפרקליטות האזרחית של מחוז חיפה וקצין תביעות רשוי עסקים של מחוז חוף.
במהלך הפעילות נתפסו כשמונים מחשבים וכסף מזומן. עוכבו 25 מעוכבים בינהם חשודים בהפעלת המקומות וחלקם מהמרים.
מפקד תחנת נהריה סנ"צ יוסי שרביט ציין כי כל הכוחות שהשתתפו היום בפעילות נכנסו לשבעה עסקים בעיר החשודים בהפעלת הימורים בלתי חוקיים וכי להערכת המשטרה ההכנסות מהימורים אלו משמשות תשתית כלכלית המניעה גורמים עבריינים הפועלים בעיר.

הפעילות היא חלק ממדיניות ממ"ז חוף לתקיפת מחוללי פשיעה המשפיעה על תושבי המחוז וביטחונם, המשטרה וכלל רשויות האכיפה ימשיכו לפעול נגד עסקים אלו ולמצות את הדין עם העבריינים על מנת להביא לשיפור באיכות החיים ותחושת הביטחון של התושבים המצטרפת לפעילות הגלויה שכבר החלה במחוז של סיורים רגליים ברחובות הערים.

פשיטה על אינטרנט קפה בנהריה ( צילום: דוברות משרד המשפטים)
פשיטה על אינטרנט קפה בנהריה ( צילום: דוברות משרד המשפטים)

עו"ד הדר מסורי, ממונה אכיפה בפרקליטות מחוז חיפה אזרחי ציין כי  פעילות האכיפה האזרחית המשולבת תגיע לכל מקום בו היא תהיה אפקטיבית בהתמודדות עם פגיעה בשלטון החוק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות