fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה: פוענח רצח מאור בן חיים שנורה בבית קפה בחוף הים

חוף ימית בקרית ים (צילום: אורי סלמה, באדיבות חוף ימית)
חוף ימית בקרית ים (צילום: אורי סלמה, באדיבות חוף ימית)

חקירה מהירה של המשטרה הביאה לפיענוח הרצח של מאור בן חיים, שנורה בעת שהה בבית קפה בחוף קרית ים, לעיניהם של עשרות אנשים ששהו בבית הקפה באותה עת.

הרצח אירע בתחילת החודש שעבר בשעות אחר הצהריים כלמקום נכנס רעול פנים שמטווח קצר ירה בבן חיים ונמלט מהמקום על קטנוע עליו המתין חשוד נוסף. צוותים של מד"א וארגון הצלחה ביצעו בו פעולות החיאה אך ללא הצלחה. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף וביום שלישי השבוע הוסר צו איסור הפרסום על החקירה.

על פי הודעת המשטרה, בתום חקירה אינטנסיבית שהתנהלה בחודש האחרון, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים ואחרים, ניתוח הממצאים הפורנזיים ונקיטת מגוון פעולות חקירה ומודיעין, הצליחה המשטרה לפענח את הרצח ולעצור שני חשודים, מאור כהנא ואריאל ורדיניאן, בני 28, תושבי הקריות.

על פי החקירה עולה כי מאור בן חיים נורה ככל הנראה על רקע סכסוך שהחל בין קרוב משפחתו לתושב אחר בקריות, כאשר במועד האירוע הגיעו שני החשודים, אל בית הקפה שבו שהה בן חיים ישב 2 החשודי כשהם רכובים על גבי קטנוע ולאחר שאחד החשודים ירה למוות בבן חיים, נמלטו השניים מהמקום בנסיעה.

כהנא וורדיניאן נעצרו תוך פרק זמן קצר, לאחר איתור האמצעים ששימשו אותם בביצוע הרצח, לרבות האופנוע ופריטי הלבוש, מהם הופקו הממצאים הקושרים אותם לעבירות המיוחסות להם. בתחילת השבוע הוגשה הצהרת תובע של פרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט המחוזי בחיפה על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום שיוגש לבית המשפט בימים הקרובים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות