fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשחק ברעננה נגמר כבר ברבע הראשון

יש ימים שבהם כלום לא הולך לקבוצה ואת זה ניתן לראות כבר מהדקה הראשונה. מכבי קרית מוצקין תפסה יום כזה במשחק, שהתקיים ביום שלישי ברעננה, והסתיים בניצחון של המקומיים 69:85. יחד עם זאת צריך לתת קרדיט לקבוצה המקומית מכבי רעננה, שנמצאת במומנטום מצוין ומשחקת טוב מאוד. עיקר כוחה של הקבוצה הוא הזריקות לשלוש. רעננה קלעה 13 שלשות, מ~30 זריקות (43%), משמע, קרוב למחצית הנקודות שקלעה הקבוצה הגיעו מאותן זריקות.

mozkin 01
בלט על רקע חולשת חבריו. ניב אוזן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

רעננה פתחה בצורה רצחנית ולמעשה חיסלה את המשחק כבר אחרי הרבע הראשון: 11:26, ותוך שלוש דקות ברבע השני הפער גדל: 12:35. כלום לא הלך למוצקין, לא בהתקפה ובטח לא בהגנה. אף שחקן לא היה קרוב ליכולת שלו, פרט לצעיר ניב אוזן, שבלט על רקע חולשת חבריו, עם משחק הקרבה וכמות מכובדת של נקודות. בתום המחצית הראשונה הובילו המקומיים 28:47 וגם בסוף הרבע השלישי הפער נשמר 47:68. הרבע האחרון, כמו הרבע השלישי, היה לפרוטוקול בלבד.

קלעו למוצקין: ניב אוזן ופלורין קמפבל 14 כ"א, נועם מטלון 13, אוסבי במבלה 8 (13 רב'), רום קורנליוס 7, רועי יחיא 6, גיא סהר 4 ואלמוג אוחיון 3.

מוצקין תחזור ביום שלישי לביתה כדי לארח את קבוצת הצמרת מכבי רחובות, שירדה השבוע למקום השני בטבלת הליגה הלאומית, אחרי שהובילה בראש הטבלה ברוב שלבי העונה. להזכירכם, בסיבוב הראשון מוצקין הדהימה כשניצחה ברחובות, כעת מקווים לעשות דאבל. המשחק יחל בשעה 19:00

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות