fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המטרה שלנו היא להנגיש את הפרויקטים שלנו למגוון רחב של קהלי יעד"

חברת משעולים יזמות, בבעלותם של שלומי משאלי וגבי שדה, יצאה במבצע לתקופת החג בלבד: 70 אלף שקלים הנחה ברכישת דירה בפרויקטים שהיא בונה. שדה: "הביקוש לפרויקטים שלנו הוליד את הרצון לסייע ללקוחות לרכוש דירות על הנייר במחירים אטרקטיביים"
חמש דירות בוטיק באיכות בנייה ללא פשרות. רנ"ס 19 הדמיה: יח"צ
דירות בוטיק באיכות בנייה ללא פשרות. הדמיה: יח"צ

חברת משעולים יזמות, בבעלותם של שלומי משאלי וגבי שדה, הבונה פרויקטים למגורים בקריות ובעכו, ערכה לאחרונה בדיקה מקיפה על שוק הדיור באזור, ממנה עולה כי הנחה של עשרות אלפי שקלים בפרויקטים שמציעה החברה לרוכשים עתידיים, יכולה להגדיל משמעותית את הנגישות של זוגות צעירים ומשפרי דיור לדירה חדשה ויוקרתית.

שוק הנדל"ן בקריות נמצא בתנופה ערה ופרויקטים חדשים נבנים חדשות לבקרים. על פי המגמות, מחירי הנדל"ן לא עומדים לרדת בקרוב.  בחברת משעולים מדווחים על התעוררות בקרב רוכשים ועל התעניינות גוברות בפרויקטים למגורים שהיא מציעה: ברק 1 בקרית מוצקין, זבולון 6 בקרית ביאליק, קאסה 95-שביל ההגנה דרך עכו, קרית מוצקין, רנ"ס 19 קרית מוצקין ועוד.

שדה מסביר, כי הביקוש לפרויקטים של החברה הוליד את הרצון לסייע ללקוחות לרכוש דירות על הנייר במחירים אטרקטיביים, לכן יזמנו בחברה מבצע של 70 אלף שקלים הנחה לכל דירה במגוון הפרויקטים של החברה  לתקופת החגים בלבד.

במקביל, מרחיבה החברה את פעילותה גם בעכו. בפרויקט מגדלי אפגד בכניסה לעיר, שבו היא שותפה, נרשם ביקוש שיא. לאחרונה, רכשה החברה מחברת תגל קרקע נוספת של 6.3 דונם בצמוד לפרויקט, בסמיכות למרכז הטניס בעכו, והיא מתכננת להקים במקום שני מגדלים נוספים עם 138 דירות.

"המטרה שלנו היא להנגיש את הפרויקטים שלנו למגוון רחב של קהלי יעד", מסביר שדה, "במהלך המשא והמתן עם הרוכשים אנו נתקלים בעיקר חסמים כלכליים שנאמדים בעשרות אלפי שקלים בודדים, המונעים מזוגות להתקדם ולעבור לדירת מגורים חדשה ויוקרתית. החלטנו לצאת במבצע הזה, שבהחלט מתיר חסמים בשוק הנדל"ן בקריות.

"כך, למשל: דירה בפרויקט בדרך עכו שמחירה עומד על 1.1 מיליון שקלים, תימכר לאחר ההנחה של 70 אלף שקלים בכ-1.03 מיליון שקלים.  הפער מאפשר לרוכשים מינוף עצום. רוב הרוכשים בארץ מעדיפים פרויקטים בהנחה ניכרת שמתירה את החסם הכלכלי", מסביר שדה.

בחברת משעולים מציינים, כי לאור המבצע נרשם ביקוש גבוה לפרויקטים שלה. בקאסה 5 בדרך עכו נמכרו חמש מתוך תשע דירות.

חמש דירות בוטיק באיכות בנייה ללא פשרות. רנ"ס 19 הדמיה: יח"צ
חמש דירות בוטיק באיכות בנייה ללא פשרות. רנ"ס 19 הדמיה: יח"צ

בחברה מאמינים, כי הכוח המניע של השוק הוא הזוגות הצעירים, המחפשים דיור בר השגה. לאור מחירי הנדל"ן הגבוהים, איתרה החברה שטח בין רחוב ההגנה לדרך עכו בקרית מוצקין, שבו היא תקים פרויקט ייחודי: "בית הצעירים", המציע תשע דירות של ארבעה חדרים במיליון שקלים לדירה. הבנייה בעיצומה. נמסר, כי 55 אחוז מהפרויקט נמכרו בעיקר לרוכשי קצה.

בפרויקט ברחוב זבולון בקרית ביאליק נמכרו שלוש דירות מתוך שש. הפרויקט נבנה במסגרת פרויקט תמ"א 38 במסלול עיבוי. לבניין הקיים יתווספו שש דירות של חמישה חדרים, 115 מ"ר, וכן דירת גן מרווחת עם כניסה נפרדת, גם היא חמישה חדרים, 118 מ"ר. הפרויקט ממוקם בסמוך למוסדות חינוך ופארקים ובמרחק פסיעה מאשכול הפיס, היכל הספורט, בתי קפה ומסעדות ברחובה הראשי של העיר.

ברחוב ברק 1 פינת דבורה בקרית מוצקין הוותיקה, מכרה חברת משעולים חמש דירות מתוך 10. כאן בונה החברה, במסגרת תמ"א 38, את "ברק ONE" – פרויקט יוקרתי, ובו 10 דירות. בתמהיל: חמישה חדרים, 120 מ"ר, פנטהאוז על כל הקומה העליונה, 165 מ"ר פלוס מרפסות של 80 מ"ר. הבנייה בעיצומה, וצפי האכלוס הוא בעוד שמונה חודשים.

בחברה מציינים כי אחד הרחובות המבוקשים ביותר בקרית מוצקין הוא רחוב רנ"ס, שבו היא בונה חמש דירות בוטיק באיכות בנייה ללא פשרות, גימורים מוקפדים ודגש רב על הפרטים הקטנים. בכל הדירות מפרט טכני עשיר מאוד. בפרויקט רנ"ס 19 מכרה החברה שלוש דירות מתוך חמש, ונותרו פנטהאוזים בלבד.

פרויקט הדגל של החברה ברחוב יעל 25 בקרית מוצקין אוכלס. הפרויקט, אומרים בחברה, מצטיין ברמת גימור ומפרט טכני הכי יוקרתיים בקריות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות