fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכנסת עשתה כבוד לפלוט

בטקס מכובד ומרשים במעמד היו"ר יולי אדלשטיין, שרים בממשלה וחברי כנסת רבים מכל סיעות הבית, נפרדה כנסת ישראל מרונן פלוט- האיש שניהל אותה ביד רמה במשך שלוש שנים ועזב לטובת ניהול העיר נצרת עילית
גם הרצוג הגיע לכבד
גם הרצוג הגיע לכבד

טקס הפרידה שהכנסת ערכה למנכ"ל היוצא רונן פלוט לא מבייש ברמתו הגבוהה פרידה משר בכיר או אפילו ראש ממשלה. שרים בממשלה, חברי כנסת מכל סיעות הבית, עובדים בכירים ואישי ציבור מילאו את אולם הטרקלין בו התקיים הטקס בהשתתפות 800 איש.

גם פלוט עצמו ישב בשולחן הנשיאות והתקשה להסתיר את התרגשותו. פלוט התרגש במיוחד למראה בני משפחתו שישבו בקהל בנו אילן, בתו  רינת ובת זוגתו שוש. "אני מאוד מתרגש", אמר "לראות את כולכם מגיעים לכבודי ולראות את ההשקעה שלכם בכל פרט, זה פשוט מחמם את הלב"

פלוט הודה לכול עובדי המשכן שעבדו לצידו ובראשם היו"ר יולי אדלשטיין  "לא משנה היכן  אהיה ובאיזה תפקיד, תמיד תהיה שמורה לכם פינה חמה בלבי", אמר והוסיף "תקופת כהונתי  כמנכ"ל הכנסת תהיה זכורה לי תמיד כתקופה נפלאה, מלאת אתגרים ועשייה, זכיתי להכיר אנשים מיוחדים במינם שימשיכו להיות בשבילי תמיד חברים אמיתיים בלב ובנפש".

גם הרצוג הגיע לכבד
גם הרצוג הגיע לכבד

יו"ר הכנסת ח"כ אדלשטיין, הרעיף שבחים מקיר לקיר כלפי המנכ"ל היוצא. אדלשטין כינה את פלוט בולדוזר שחולל מהפיכה בכנסת והטביע את חותמו בכל פינה. הוא ציין את פרויקט הכנסת הירוקה שפלוט הוביל בהצלחה רבה וציין כי המנכ"ל היוצא

הוכיח את עצמו כאיש ביצוע מן השורה הראשונה, בעל יכולות אישיות יוצאות מן הכלל, אכפתיות, יושרה, מסירות ויחסי אנוש ראויים לציון מיוחד. אדלשטיין התייחס לחריצות, לנמרצות ולאמביציה חסרת המעצורים של פלוט שהיה ידוע בכנסת כאיש שעובד מסביב לשעון.  "עובדי עיריית נצרת עילית צריכים להתרגל לעבוד 24/7" אמר  בחיוך.  פלוט הודה על המילים החמות וציין כי  את עבודתו בכנסת ביצע בסיפוק רב בשל ההערכה העצומה שהוא רוחש ליו"ר ח"כ אדלשטיין ולכל צוות עובדי המשכן. "כשנמצאת לידך אישיות בעלת שיעור קומה שרואה בתפקידה שליחות לאומית ממדרגה ראשונה רק טבעי שאתה עושה מה שצריך".

בטקס השתתפו לצד בני משפחתו של פלוט גם חברי מועצה ותושבים מנצרת עילית, שהגיעו  להיות עם ראש עירם "חיממתם לי את הלב", הודה פלוט לכל האנשים בקהל וסיכם  "אני נפרד מהתפקיד, אבל לא נפרד מהכנסת, אמשיך לפקוד את המשכן מדי שבוע ועכשיו כדי לעשות למען ביתי – העיר נצרת עילית ותושביה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות