fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל אפשרי בחיים

סרן רויטל בריימן. צילום: דו"צ
סרן רויטל בריימן. צילום: דו"צ
סרן רויטל בריימן מקרית ביאליק נבחרה למצטיינת קצין איסוף קרבי ראשי.  בריימן משרתת כראש הלשכה של קצין איסוף קרבי ראשי.
סיפורה הצבאי החל בכך שהיא כלל לא הייתה אמורה להתגייס. כשהייתה בת 17, אמה חלתה בסרטן ולבריימן היה ברור כי היא תישאר בבית ותטפל באמה. בסוף הוחלט לגייס אותה לצה"ל בתור תצפיתנית. לאחר ההכשרה שובצה בריימן בחמ"ל בארותיים באיו"ש, וניהלה אירועים מבצעיים רבים.
סרן רויטל בריימן. צילום: דו"צ
סרן רויטל בריימן. צילום: דו"צ
בעזרת המוטיבציה הגבוהה שלה היא נלחמה על האפשרות לצאת לקצונה. לאחר השלב הראשון של הקורס בבית הספר לקצינים – בה"ד 1, המשיכה בריימן להשלמה החילית וסיימה כמצטיינת ההשלמה. בטקס מרגש היא קיבלה את דרגות הקצונה מהרמטכ"ל והנשיא.
רויטל הייתה גם הצוערת היחידה, שתוך כדי ההשלמה החילית שהכשירה אותה כקצינה, שירתה כמ"מ בחמ"ל צופים בגזרת איו"ש. היא עברה תפקידים נוספים בדרך, ושאיפתה הבאה היא להיות מ"פ תצפיתניות.
״חשוב לי לספר את הסיפור שלי כי הוא  מראה שהכל אפשרי", היא אומרת ומוסיפה: "אם נלחמים ובאמת רוצים משהו כל כך חזק, הנתונים בכלל לא משנים, והשמיים הם הגבול״.
לאחרונה התקיים טקס מצטייני קצין איסוף קרבי ראשי, שבו רויטל קיבלה את דרגות הסרן שלה מידי ממלא מקום קצין איסוף קרבי ראשי, ומשפחתה שהגיעה לטקס המרגש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות