fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את יאצק הקרייתי

יאצק ברוק, מוזיקאי (צילום: דורון גולן)
יאצק ברוק, מוזיקאי (צילום: דורון גולן)

כשהיה בן תשע שלחו אותו ההורים ללמוד לנגן על אקורדיון והוא בכלל רצה ללמוד גיטרה, כך מספר איציק (יאצק) ברוק, 61, מקרית חיים, שיצא בהופעה עצמאית ראשונה שלו, אחרי עשרות שנים של יצירה עם אחרים.

הוא היה שכן של יהודה פוליקר ובאחד הימים, כשהיה בן 11, עבר ליד ביתו של פוליקר ושמע מוזיקה שבוקעת מהבית. "זה היה מה שאהבתי" הוא נזכר "הכנסתי את היד מהחלון ולקחתי גיטרה חשמלית. ישבתי על הגדר של הבית שלו ופרטתי על היתרים ופתאום חטפתי סטירה מיהודה שלקח את הגיטרה בחזרה. התחלתי לבכות ואמרתי לו שאני רוצה ללמוד גיטרה אז הוא הכניס אותי הביתה והיה המורה שלי לגיטרה. הוא היה האבא הרוחני שלי, כל פעם שלא הייתי מספיק רגיש על המיתרים הוא היה מרביץ לי על האצבעות".

יאצק ברוק, מוזיקאי (צילום: דורון גולן)
יאצק ברוק, מוזיקאי (צילום: דורון גולן)

ברוק, נשוי ואב לשניים, ניגן במשך השנים עם להקות רבות באזור ועד היום הוא עדיין מחזיק שקית עם מזכרות שקיבל מהמעריצות כמו חזיות, תחתונים ואפילו קצוות שיער שניתנו לו בהופעות. הוא הספיק לכתוב כ-4000 שירים "כל דבר יכול להביא לי השראה" הוא מסביר "זה מגיע מהחיים, זריחה, ריח שמעלה זכרונות, יש לי אמירה בשירים והגיע הזמן להוציא את זה החוצה. אני לא מאמין בתוכניות "אינסטנט" כמו תוכניות ריאליטי כי יש שם עושק של המשתתפים".

בין העבודה על המוזיקה וכתיבת השירים עוסק ברוק בתחום הרפואה המשלימה והוא מטפל בשילוב של תחומים של קינסיולוגיה, רייקי, תיקשור קבלי וטכניקות נוספות.

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות