fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישג מרשים לג'ודוקא מחדרה בתחרות חשובה בסין

ברוך שמאילוב (משמאל) על הפודיום בגוואנג'ו. צילום: באדיבות איגוד הג'ודו
ברוך שמאילוב (משמאל) על הפודיום בגוואנג'ו. צילום: באדיבות איגוד הג'ודו

הג'ודוקא ברוך שמאילוב מחדרה זכה היום (שבת) במדליית כסף בתחרות מאסטרס בג'ודו שנערכה בעיר גוואנג'ו בסין. שמאילוב, המתחרה בקטגורית משקל עד 66 ק"ג, השיג 3 נצחונות והפסיד רק בגמר, לג'ושיארו מריואמו מיפן.

תחרות המאסטרס מרכזת אליה את 16 הג'ודוקאים הטובים בעולם בכל קטגוריית משקל. מדליית הכסף בה זכה שמאילוב מעניקה לו ניקוד חשוב לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020 אליה שולחת כל מדינה ג'ודוקא אחד בלבד בכל קטגוריית משקל. שמאילוב וטל פליקר מתחרים בקטגוריית משקל עד 66 ק"ג ומדורגים בצמרת הדירוג העולמי. פליקר הודח כבר בסיבוב הראשון של תחרות זו, בעוד ששמאילוב הגיע כאמור עד לגמר.

שמאילוב החל את יום הקרבות שלו עם ניצחון על דואנבין מסין באיפון אחרי 2:12 דקות. ברבע הגמר הכניע את אלוף אירופה אדריאן גומבוץ' מסלובניה באיפון אחרי 2:52 דקות ובחצי הגמר גבר בניקוד זהב על דניאל קרגינן מברזיל, שהדיח את פליקר בסיבוב הראשון.

גפן פרימו (עד 52 ק"ג) מפרדס חנה נוצחה ברבע הגמר בידי נטליה קוזיוטינה מרוסיה, ובבית הניחומים נוצחה בידי אוולין טסקופ משוייץ, וסיימה במקום ה-7. באותה קטגוריה הגיעה גילי כהן לקרב על מדליית הארד אך הפסידה לקוזיוטינה ודורגה חמישית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות