fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הילדים זקוקים לכם

מבצע "חבק ילד" של מפעלות הרב יצחק דוד גרוסמן, בשיתוף סניפי שופרסל, יצא השבוע לדרך בכל רחבי הארץ
(צילום: באדיבות מפעלות הרב גרוסמן)
מלאכת קודש. הרב גרוסמן (משמאל) עם הרב נורדמן ומנהל סניף שופרסל טל משה (צילום: באדיבות מפעלות הרב גרוסמן)

 

לפי נתוני דוח העוני שפורסמו לאחרונה, בשנת 2014 חלה עלייה חדה במספר העניים בישראל – 18 אחוז מהמשפחות הוגדרו כעניות. 31 אחוז מהילדים חיו ב-2014 מתחת לקו העוני, לעומת 30.8 אחוז בשנה שקדמה לה.
לנוכח הנתונים העגומים, השנה החליט חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן, לצאת במבצע תרומות מקיף למען ילדים בסיכון בשיתוף רשת שופרסל. השנה יתפרסו אלפי המתנדבים של מפעלות הרב גרוסמן בכל הארץ ויופעל גם מוקד טלפוני (5630*) על מנת לעזור לאותם אלו שזקוקים לארוחה חמה, לשמיכה מחממת או לכל אמצעי אחר כדי לעבור את החורף בשלום.

(צילום: באדיבות מפעלות הרב גרוסמן)
מלאכת קודש. הרב גרוסמן (משמאל) עם הרב נורדמן ומנהל סניף שופרסל טל משה (צילום: באדיבות מפעלות הרב גרוסמן)

 

לדברי מנכ"ל מפעלות הרב גרוסמן, חבר מועצת העיר חדרה, הרב בן ציון (בנצי) נורדמן, מדובר במבצע הכרחי שבו מודגשת האחדות של כל עם ישראל: "מדהים בעיניי לראות את כל אלפי בני הנוער והצעירים המתנדבים למען המבצע. מדובר בלא פחות ממצווה כדי לעזור לכל אותם עשרות ומאות אלפים של נוער הנמצא בסיכון, הכל על מנת שאפילו לא אחד מהם יגיד שבחורף הזה קר לו. למרות התקופה הלא פשוטה בה אנו נמצאים, עם רצף הפיגועים האחרונים, אני בטוח שכל עם ישראל יעשה מצווה ויתרום את חלקו למבצע המדהים הזה. אני בטוח, שלא יהיה אחד במדינה שלא יצטרף אלינו למלאכת הקודש של עזרה לאותם ילדים בסיכון".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות