fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הייתה טבילת אש מצוינת, בשנה הבאה נהיה בשלות יותר"

עדן רוטברג הצעירה, שכיכבה במשחק המכריע שהשאיר את הפועל מעגן מיכאל/זכרון יעקב בליגת העל, נזכרת ברגעי הדרמה, מסכמת את העונה ומסתכלת קדימה
עדן רוטברג. "האדרנלין זרם בכל הגוף" (צילום: עצמי)

קבוצת הנשים של הפועל מעגן מיכאל/זכרון יעקב עשתה היסטוריה בשבוע שעבר לאחר שהבטיחה עונה נוספת בליגת העל.

הקבוצה, ששיחקה העונה לראשונה בליגה הבכירה, ניצחה במשחק המכריע את הפועל פתח תקווה בתוצאה 80:72.

אחת השחקניות המשמעותיות בניצחון הייתה עדן רוטברג הצעירה, שקלעה שלשה מכרעת פחות מדקה לסיום. במועדון המאוחד מודים כי לא רק במשחק הזה הייתה רוטברג מספיק משמעותית, אלא גם במשחקים נוספים שעזרו לקבוצה במאבקי ההישרדות.

בראיון מיוחד מספרת הקלעית הצעירה, עוד לא בת 20, על העונה שעברה, התוכניות לעתיד והחלום הגדול.

איך את מסכמת את העונה מבחינה קבוצתית?

"מבחינה קבוצתית הייתה שנה מאוד מאתגרת. היינו מגובשות מאוד על המגרש וזה התחיל מזה שהיינו ביחד חברתית ומגובשות חברתית. הצבנו לעצמנו מטרות קבוצתיות בתחילת שנה ואני חושבת שעמדנו בחלקן לחלוטין".

ספרי על התחושות במשחק האחרון שהיה להיות או לחדול?

"במשחק האחרון אמרנו לעצמנו שזה המאני טיים, הכל או כלום, משחק על כל הקופה שאין מה להפסיד. נתנו את כל מה שיש לנו, את הנשמה… ידענו שאנחנו הולכות לנצח את המשחק הזה ולא משנה מה".

עדן רוטברג. "האדרנלין זרם בכל הגוף" (צילום: עצמי)
עדן רוטברג. "האדרנלין זרם בכל הגוף" (צילום: עצמי)

מה הרגשת בזריקה הדרמטית שלך בדקה האחרונה?

"בדקה האחרונה הרגשתי אדרנלין בכל הגוף שלי, התרגשות גדולה. ידעתי שפתח תקווה ייכנעו אחרי הזריקה הזאת כי כבר היה הפרש גדול מדי לצמצם".

מה היה הסוד של הקבוצה העונה?

"אני חושבת שלא היו סודות גדולים. עבדנו כל כך קשה כל העונה, כל אחת ואחת, השקענו, ועבודה קשה משתלמת בסוף. האחדות בינינו והחיבור הם אלו שעשו את ההבדל".

כל השנה שיחקתם בלי אולם ביתי ועדיין הרבה קהל הגיע למשחקים.

"נכון. השנה עברנו בין אולמות, לא בדיוק היה לנו אולם ביתי. אבל הקהל תמיד היה שם. לא משנה באיזה אולם שיחקנו, זה היה פשוט מדהים".

איך את מסכמת את העונה ברמה האישית?

"ברמה האישית אני חושבת שעשיתי קפיצה ביכולות שלי. תמיד יש לשאוף להשתפר עוד ועוד, אבל בהחלט אני מרוצה מעצמי. היו עליות וירידות העונה, אבל אני חושבת שזה טבעי לכל שחקן ואדם בכלל. בסך הכל אני מאוד מרוצה".

איך היה הקשר עם השחקניות הזרות?

"השחקניות הזרות לפני היותן שחקניות כדורסל היו בנות אדם באישיותן שזה לדעתי הדבר החשוב ביותר. לשלושתן זו הייתה העונה הראשונה בישראל ואני חושבת שהן נהנו מאוד וצברו חוויות רבות. התחברנו אליהן והן הפכו להיות חלק מאיתנו".

האם את צפויה להמשיך במועדון בעונה הבאה?

"לגבי העונה הבאה, עוד מוקדם לדעת. הליגה עוד לא הסתיימה, רק הפלייאוף התחתון הסתיים. ברגע שתסתיים הליגה כולה אקבל החלטה סופית".

מה לדעתך צריך להיות השינוי לעונה הבאה שהקבוצה תישאר בליגה לפני המשחק האחרון?

"אני חושבת שבתור קבוצה שהייתה שנים בלאומית, אז שנה ראשונה בליגת על הייתה טבילת אש משמעותית וחשובה".

לסיום, מה המטרות האישיות שלך בשנים הקרובות ומה החלום?

"בשנה הבאה אני מאמינה שהקבוצה תהיה בשלה יותר ותדע להתמודד טוב יותר במצבים מסוימים במהלך הליגה ואני גם מאמינה שניסיון זהו דבר מאוד חשוב ובהחלט נצבור אותו. המטרות שלי הן להמשיך להתקדם ברמה האישית, להגיע לנבחרת הבוגרת ובכלל להגיע רחוק ככל האפשר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות